Szerző Téma: Espace  (Megtekintve 53366 alkalommal)

Lagunadci

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 245
  • Nem: Férfi
Re: Espace
« Válasz #21 Dátum: 2011. Január 14. - 15:22:24 »
Reanult Laguna II 1.9 dci Initiale 2001.12 NAVI, PHII műszeregység
Renault Kangoo 1.5 dci Privilege 2002
Renault Safrane 2.2 Vi 1996 eltávozott az örök vadászmezőkre
Renault 19 GTD 1.9 Chamade 1992 ő is eltávozott

Technaxx

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 1621
  • Nem: Férfi
  • Bűvész :)
    • sztar.com
Re: Espace
« Válasz #20 Dátum: 2011. Január 14. - 14:14:53 »
Sziasztok, van esetleg valakinek egy szerelési könyve az Espace III-ról?
Egyik haveromé eldurrant, gyújtás ok, benzint nem kap, de szerelési nélkül az AC-t sem találom meg (ill nem is keresem)...
Tuti benzinellátási gond van, hidegindítóval pöcc röff...
Vagy valami tipp esetleg?
'99-es Espace 3.0 automata.
Köszi előre is...
Make love, not war...

nógrádi

  • Vendég
Re: Espace
« Válasz #19 Dátum: 2011. Január 11. - 18:51:07 »

develooper

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 495
Re: Espace
« Válasz #18 Dátum: 2011. Január 11. - 18:06:57 »
Kijelzöd halt meg, nagyfesz táp probléma.
1 év garral javitom számlásan.
Kóreai Latitude

nógrádi

  • Vendég
Re: Espace
« Válasz #17 Dátum: 2010. December 31. - 11:55:37 »

A relék szoktak kattogni. Valami elektromos kontaktra tippelek.
Csak nehogy zárlatos legyen valami. Biztosítékokat ellenőrizd. Reléket kivenném és megnézném az érintkezőiket. Hátha oxidos. Szerintem a relék kiszedésénél le kellene kötni az akkut de ezt inkább megválaszolja aki ért ehhez a tipushoz. Lehet, hogy nullázna mindent, ezt nem tudom. A kattogás alapján csak megtalálod, hogy mi adja a hangot.
Írj a Megane és az  Általános szerelési topikba is.

Senic

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 1
Re: Espace
« Válasz #16 Dátum: 2010. December 31. - 00:25:49 »
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni!
Van egy Renault grand senic 1,9 dci-m. Minden hónapra jut valami nyavaja.
Most a következő a problémám: a műszerfalon semmi sem viágit!
Hallani, hogy kattog valami a műszerfalon, de gözöm sincs, hogy mi lehet.vettem bele új aksit, de ez sem segített a problémámon biztosítékok is okék!!!
Már több pénzt költöttem a folytonos szervízelésre, mint maga az autó értéke.
Kezdek nagyon lelombozódni!
Ha van valami tippetek, kérlek jelezzétek!

Alpine

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 6762
  • Nem: Férfi
  • 2.0 16v aut.
Re: Espace
« Válasz #15 Dátum: 2010. December 30. - 15:05:46 »
Valaki csinálhatna egy leírást erről a kpzár tisztítás, kenésről, mert csattogni csattognak az enyémek is csak hidegben nem mindig funkcionálnak. Főleg a hátsó oldalajtók nyitása katsztrófális...  :-[

Lagunadci

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 245
  • Nem: Férfi
Re: Espace
« Válasz #14 Dátum: 2010. December 29. - 02:41:17 »
Ez nagyon szép pontos összesítés gratula...
Reanult Laguna II 1.9 dci Initiale 2001.12 NAVI, PHII műszeregység
Renault Kangoo 1.5 dci Privilege 2002
Renault Safrane 2.2 Vi 1996 eltávozott az örök vadászmezőkre
Renault 19 GTD 1.9 Chamade 1992 ő is eltávozott

AMD Power

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 2270
  • Nem: Férfi
  • Lord
Re: Espace
« Válasz #13 Dátum: 2010. December 26. - 09:39:40 »
Én imádnám... de sajnos nem nagyon van rá pénzem és egyenlőre a megfelelő ember "létszám" sincs meg. Az egyik régebbi Escape orra... iszonyat baba lett. ;) 
Eladó egy Creative MegaWorks 250D 2.1 hangrendszer!

Lord_Leslie

  • Vendég
Re: Espace
« Válasz #12 Dátum: 2010. December 26. - 02:07:54 »
Mi a baj azzal, hogy nem lukas a közepe?

'gagyibb' gumis nem tudja szerelni a többinél meg nem jelent gondot..

Dávid

  • Vendég
Re: Espace
« Válasz #11 Dátum: 2010. December 25. - 15:42:22 »
Értem!
Igaz én venni nem szerettem volna, csak megjegyeztem, hogy nagyon jó felnik.

Dávid

  • Vendég
Re: Espace
« Válasz #10 Dátum: 2010. December 25. - 12:22:13 »
Kacsa Úr én itt nem lelem a felnikről készült piktúrákat  :-\

Kacsabácsi

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 5104
  • Nem: Férfi
  • Széles Utat, Gumi Fákat!!!
« Utoljára szerkesztve: 2010. December 23. - 16:44:02 írta Kacsabácsi »
Országút !!!   Benzingőz !!!   Rock N' Roll !!!
"Szép Az, Ami Érdektelenül Tetszik." (... Nagyapám)
"Normális Az, Ami A Többihez Hasonlít!" (... Apám)
... Engem Nem Fűz Semmilyen Érdek A Hasonlóakhoz ... !!! 

Kacsabácsi

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 5104
  • Nem: Férfi
  • Széles Utat, Gumi Fákat!!!
Re: Espace
« Válasz #8 Dátum: 2010. December 23. - 15:59:21 »

Espace IV
modell                 ajtók   cm3   LE   végseb.   0-100   -tól     -ig
1.9 dCi                   5   1870   117   180         13.2        2003   
1.9 dCi Grand         5     1870 117   180       13.2      2003   
2.0 i 16V                   5   1998   140   185             12.5             2003   
2.2 dCi 16V                   5      2188   150   190             11.5             2003   
2.2 dCi 16V Grand           5   2188   150   190             11.5             2003   
2.0 i 16V Turbo           5   1998   165   205 (197)      9.9 (10.8)  2003   
2.0 i 16V Turbo Grand   5   1998   165   205 (197)      9.9 (10.8)  2003   
3.0 dCi                   5   2958   180   205             10.9             2003   
3.0 dCi Grand           5   2958   180   205             10.9             2003   
3.5 i V6 24V           5   3498   245   225               8.1     2003   
3.5 i V6 24V Grand   5   3498   245   225               8.1     2003   

Espace III (JE)
modell                ajtók   cm3   LE   végseb.   0-100   -tól     -ig
1.9 dTi                   5   1870   98   167              15.0     1999   2003
2.2 12V TD (JE)           5   2188   113   175              14.5     1996   2000
2.0 (JE)                   5   1998   114   175 (170)      13.7 (15.0)1996   2000
2.2 dCi                   5   2188   130   185              12.4     2001   2003
2.0 16V                   5   1998   140   185              11.6     1998   2002
3.0 (JE)                   5   2963   167   195              11.0     1996   2000
3.0 V6 24V                   5   2946   190   203              10.6     1998   2003

Espace II (J63)
modell                                ajtók   cm3   LE   végseb.   0-100   -tól   -ig
2.1 TD (J633,J634,J/S635,J/S63   4   2068   88   163   15.0   1991   1996
2.1 TD (J63E)                                 90         1994   1996
2.0 (J636)                                        103         1991   1996
2.2 (J/S63 J63G)                           4   2165   107   175   12.9   1991   1996
2.2 4x4 (J/S637)                           4   2165   107         1991   1996
2.8 V6 (J638)                           4   2849   150   195   10.3   1991   1996

Espace I (J11/13)
modell              ajtók   cm3   LE   végseb.   0-100   -tól   -ig
2.1 TD (J/S115)                 88         1984   1990
2.0 (J/S112)                101         1988   1990
2.2 (J117)                        108         1986   1990
2.2 Quadra (J117)             108         1988   1990
2.0 (J/S112)                109         1984   1990
2.0 i (J116)                        118         1989   1990
2.0 i Quadra (J116)             118         1988   1992
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 08. - 11:41:21 írta Kacsabácsi »
Országút !!!   Benzingőz !!!   Rock N' Roll !!!
"Szép Az, Ami Érdektelenül Tetszik." (... Nagyapám)
"Normális Az, Ami A Többihez Hasonlít!" (... Apám)
... Engem Nem Fűz Semmilyen Érdek A Hasonlóakhoz ... !!! 

Spy

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 79
  • Nem: Férfi
Re: Espace
« Válasz #7 Dátum: 2010. November 03. - 13:00:26 »

 A pontosabb azonosításhoz a kódok :

'84-től '91-ig : J11
'91-től '96-ig : J63
'97-től '01-ig : JE
'01-től napjainkig : JK

 Típustól függetlenül '96-ig hosszmotorosak, 2001-ig műanyagkarosszériásak. A "JE" sorozattól kezdve létezik Grand verzió is.
Renault Clio 1.4 Energie '91 & Renault Espace 2.1 TD '96

Wolf

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 3383
  • Nem: Férfi
  • Hárombeűs biztonság évszázadok óta: FÉK - az igazi
    • Renault Fuego 1.4 TL (1985)
Re: Espace
« Válasz #6 Dátum: 2010. November 02. - 20:08:24 »
Ez nagyon jóóó!!! Végre tudok mit kezdeni a modell-kódokkal! Köszi!  :o


Na ilyenekre voltam kiváncsi pontosan! Köszi szépen!  ;)

Kacsabácsi

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 5104
  • Nem: Férfi
  • Széles Utat, Gumi Fákat!!!
Re: Espace
« Válasz #5 Dátum: 2010. Október 31. - 16:55:57 »
... Szia!
  Nekem egy 1984-es (P23/'82) J6R -es motoros I.Espace-om van. Abból a szériából, amikor a MATRA ezt a kasztnit már nem Talboot alkatrészekkel kezdte el szerelni, de már akkor ez a típus két éve létezett. 
 Az összes katalógusban és első képeken az ez utáni, napfénytetős és ködlámpás modell található. (Illetve, egyszer találtam egy képet errőlis.)      http://www.matrasport.dk/Cars/Espace/history.html
http://www.matrasport.dk/Cars/Espace/Gallery1/index.html
http://www.matrasport.dk/Cars/Espace/Gallery2/index.html



 
« Utoljára szerkesztve: 2010. Október 31. - 17:35:59 írta Kacsabácsi »
Országút !!!   Benzingőz !!!   Rock N' Roll !!!
"Szép Az, Ami Érdektelenül Tetszik." (... Nagyapám)
"Normális Az, Ami A Többihez Hasonlít!" (... Apám)
... Engem Nem Fűz Semmilyen Érdek A Hasonlóakhoz ... !!! 

Spy

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 79
  • Nem: Férfi
Re: Espace
« Válasz #4 Dátum: 2010. Október 20. - 11:54:40 »

     Sziasztok !

   Van szerencsém egy J63-as Espace-t birtokolni. Ez a második szériás, '91-től '96-ig gyártott verzió. Az első szériát '84-től készítették '91-ig egy facelifttel.
  A karosszéria gyakorlatilag egy cinkelt acél keret, erre illesztettek műanyag héjat. Gyakorlatilag csak az üzemanyagtank fedele klasszikus fém karosszériaelem (rohad is...  ;) ), a többi fém-műanyag vagy tisztán műanyag alkatrész. Az oldalajtók belső váza fém, de kívülről műanyag a borításuk. A csomagtér és a motorház fedele pedig egy az egyben plasztik. A mindennapi használatban ennek semmilyen hátránya nincs, talán annyi, hogy ahol az enyém ajtóit rányitották valamire, ott kitört belőle egy darab, míg hagyományos fémbódénál csak hajlott volna. Rohadásra a már említett tanksapkafedél hajlamos illetve az ajtók belső felének alsó pereme.

  Egyéb szerkezeti elemei (motor, váltó) gyakorlatilag a kortárs Renaultok hasonló szereltségével teljesen megegyeznek, a specifikus alkatrészek inkább a beltérben hemzsegnek. Az első két széria még hosszmotoros első- vagy négykerékhajtású volt, a keresztben elhelyezett motor csak a harmadik variánstól (JE) jellemzi a típust.

  Egyelőre ennyi, ha valami még eszembe jut, folytatom!
             Spy    
Renault Clio 1.4 Energie '91 & Renault Espace 2.1 TD '96

kovi444

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 6
Re: Espace
« Válasz #3 Dátum: 2010. Október 13. - 10:28:53 »

Wolf

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 3383
  • Nem: Férfi
  • Hárombeűs biztonság évszázadok óta: FÉK - az igazi
    • Renault Fuego 1.4 TL (1985)
Re: Espace
« Válasz #2 Dátum: 2010. Október 12. - 22:03:43 »
Érdekelnének tapasztalatok az első két generációs Espace karosszériájával kapcsolatban.
Melyik része hajlamos szétrohadni ezeknek? Valamint mely részek készültek műanyagból?

Wolf

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 3383
  • Nem: Férfi
  • Hárombeűs biztonság évszázadok óta: FÉK - az igazi
    • Renault Fuego 1.4 TL (1985)
Espace
« Válasz #1 Dátum: 2010. Október 12. - 22:01:48 »
Aki szereti a nagy, családi autókat, az előbb-utóbb megbarátkozik ezzel a típussal is! :)