Szerző Téma: Általános szerelési topik  (Megtekintve 479880 alkalommal)

lorant

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 146
  • Nem: Férfi
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #48 Dátum: 2008. Július 26. - 01:43:14 »
Hi

Nem tudja valaki hogy én autómba hogyan lehet beletenni a toronymerevítőt?
Hogyan kell felfogatni?
előre is kösz
Y2K+4 Clio 1,4 16V Azure

DaNEE

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 6811
  • Nem: Férfi
  • Un Fanatique
    • Facebook profil
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #47 Dátum: 2008. Július 19. - 01:30:57 »
A kutak?Áááá,azok nem olyanok... ;)

Ebben egészen biztos lehetsz!  ;D WSR előtt 51 litert tankoltam a Willi 50 literes tankjába...  ???

Biztos overboost-os a tankod ;D
Renault Clio 16v HYbrid 1991
Renault 5 Alpine Turbo Treico T5 1983
Renault 5 Alpine Gr. 2, Ex-Ferjáncz 1978
Mazda MX5 10th Anniversary 1999

Yanoo

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 2191
    • www.dp-automotive.hu
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #46 Dátum: 2008. Július 18. - 22:22:10 »
A kutak?Áááá,azok nem olyanok... ;)

Ebben egészen biztos lehetsz!  ;D WSR előtt 51 litert tankoltam a Willi 50 literes tankjába...  ???

Bento

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1208
  • Nem: Férfi
  • stranger :)
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #45 Dátum: 2008. Július 18. - 22:20:29 »
A kutak?Áááá,azok nem olyanok... ;)

ClioRN

  • Globális moderátor
  • *****
  • Hozzászólások: 1500
  • Nem: Férfi
  • Clio I 1.2 Turbo
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #44 Dátum: 2008. Július 18. - 20:12:22 »
Sanyi,a repbenzint kipróbáltad? Milyen?

Nekem bejött szerintem jobban pörög fel egy kicsit szebben jár és jó büdős van mögöttem de negativum nem volt :) Szegedre is azzal megyek ja  és mintha kevesebbet enne belőlle vagy csak csalnak a kutak a menyiséggel.
Clio I 1.2 turbo & Scenic II\II 1.6 16v & Grand Scenic II 1.6 16v
the secret of fast driving is not learning to drive a car while it's under control but when it's out of control - Eddie Sachs

Yanoo

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 2191
    • www.dp-automotive.hu
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #43 Dátum: 2008. Július 02. - 10:19:41 »
Azért azt megnézném, ahogy a pultnál állva, slusszkulcsot pörgetve odaszólsz a pultosnak:
- Kérnék egy molyirtót a hölgynek, magamnak ólomadalékot és gumit. A kipufogómhoz. Jó erőset.  ;D ;)

Sipi

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1430
  • Nem: Férfi
  • Mr.
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #42 Dátum: 2008. Július 02. - 08:30:13 »
"arcozni kell"

fogadjunk, hogy péntek esténként szokta a helyi disco előtt beönteni a tankba  ;D

A dizsiben két sört és egy ólompótlót kér a pultnál.  ;D

Inkább 2 hűtőtömítőt és egy ólompótlót  :D ;D 8) :P :-X



lekopogjam, hütőtömitő nem kell, ólomadalék mellé mindig mást kérek. Olajat, kipufogó sor tömítést, gumit, km óra spirált.. :)

Sipi

DaNEE

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 6811
  • Nem: Férfi
  • Un Fanatique
    • Facebook profil
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #41 Dátum: 2008. Július 01. - 22:31:58 »
"arcozni kell"

fogadjunk, hogy péntek esténként szokta a helyi disco előtt beönteni a tankba  ;D

A dizsiben két sört és egy ólompótlót kér a pultnál.  ;D

Inkább 2 hűtőtömítőt és egy ólompótlót  :D ;D 8) :P :-X
Renault Clio 16v HYbrid 1991
Renault 5 Alpine Turbo Treico T5 1983
Renault 5 Alpine Gr. 2, Ex-Ferjáncz 1978
Mazda MX5 10th Anniversary 1999

Ábel

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 736
  • Nem: Férfi
  • Macis felni rajongó :)
    • ABE's words
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #40 Dátum: 2008. Július 01. - 16:16:52 »
"arcozni kell"

fogadjunk, hogy péntek esténként szokta a helyi disco előtt beönteni a tankba  ;D

A dizsiben két sört és egy ólompótlót kér a pultnál.  ;D
Köllene egy turbó a Twinire... Nem, inkább egy Twingo kéne először.

Yanoo

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 2191
    • www.dp-automotive.hu
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #39 Dátum: 2008. Július 01. - 07:22:45 »
"arcozni kell"

fogadjunk, hogy péntek esténként szokta a helyi disco előtt beönteni a tankba  ;D

Oszy

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 3326
  • Nem: Férfi
  • Founder
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #38 Dátum: 2008. Július 01. - 06:13:35 »
minek bele ez a cucc? ;D


mert öreg autóba kell a környezetszennyező adalék.... aztat még úgy találták ki  :)


jahhh! tuttam hogy csak arcozni kell, értelme egy szálse  ;D :P

Sipi

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1430
  • Nem: Férfi
  • Mr.
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #37 Dátum: 2008. Június 30. - 09:47:58 »
minek bele ez a cucc? ;D


mert öreg autóba kell a környezetszennyező adalék.... aztat még úgy találták ki  :)
Sipi

Oszy

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 3326
  • Nem: Férfi
  • Founder
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #36 Dátum: 2008. Június 27. - 08:44:29 »
minek bele ez a cucc? ;D

Sipi

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1430
  • Nem: Férfi
  • Mr.
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #35 Dátum: 2008. Június 26. - 22:30:04 »
Válasz Sipi (#34) üzenetére:

Köszönöm!


moswt vettem a tecsóba 1790 magyar forintért..

ez az:  http://www.wynns.uk.com/retail.php?subcat=3      Lead Substitute
Sipi

Sipi

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1430
  • Nem: Férfi
  • Mr.
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #34 Dátum: 2008. Június 26. - 13:45:42 »
Válasz Sipi (#28) üzenetére:

Te milyen arányban kevergeted az üzemanyaghoz? Csak azért kérdem, mert szerintem az egyémnek sem ártana, de nem tudom mennyit löttyintsek a naftához. :) Ja, és hol, milyet veszel?


Megnéztem..... Wynns a márkája és a benzinkutaknál kapható, 2000HUF alatti áron, és jó 250 liter benyához... a twetején van adagoló, nehéz eltéveszteni a használatát...
Sipi

Sipi

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1430
  • Nem: Férfi
  • Mr.
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #33 Dátum: 2008. Június 24. - 07:54:53 »
Válasz Sipi (#28) üzenetére:

Te milyen arányban kevergeted az üzemanyaghoz? Csak azért kérdem, mert szerintem az egyémnek sem ártana, de nem tudom mennyit löttyintsek a naftához. :) Ja, és hol, milyet veszel?


amennyi rá van írva... holnapra megnézem a tipusát, de akár tecsóban is kapni. 1000pár száz forintért..
Sipi

Yanoo

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 2191
    • www.dp-automotive.hu
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #32 Dátum: 2008. Június 23. - 08:28:05 »
Sanyi,a repbenzint kipróbáltad? Milyen?

ClioRN

  • Globális moderátor
  • *****
  • Hozzászólások: 1500
  • Nem: Férfi
  • Clio I 1.2 Turbo
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #31 Dátum: 2008. Június 23. - 07:33:31 »
nem kell ólompótló,legalábbis én nem öntök a gépbe és semmi baja nincs.
Ja,hogy nálunk kapható ólmozott benya?  ;D

ja,az tényleg kiakasztott,hogy valami szuper EU-s előírás miatt Mo.-on csakis vízbázisú autófestékeket szabad forgalmazni...ez azért picit túlzás,nem?

Ezt nem hiszem van ilyen szabvány de lehet kapni sima festéket is. Nagyon vigyázz a fényezővel kevesen tudnak jól fényezni vízbázisuval spéci kamra és cucc kell hozzá vagy szar lesz a fényezés.Akiket én ismerek egyik sem vízbázisuval dolgozik, egyrészt drága,szar vele dolgozni,több idő mint a simával.
Clio I 1.2 turbo & Scenic II\II 1.6 16v & Grand Scenic II 1.6 16v
the secret of fast driving is not learning to drive a car while it's under control but when it's out of control - Eddie Sachs

Bento

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1208
  • Nem: Férfi
  • stranger :)
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #30 Dátum: 2008. Június 21. - 20:18:00 »
nem kell ólompótló,legalábbis én nem öntök a gépbe és semmi baja nincs.
Ja,hogy nálunk kapható ólmozott benya?  ;D

ja,az tényleg kiakasztott,hogy valami szuper EU-s előírás miatt Mo.-on csakis vízbázisú autófestékeket szabad forgalmazni...ez azért picit túlzás,nem?

Sipi

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1430
  • Nem: Férfi
  • Mr.
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #29 Dátum: 2008. Június 20. - 08:35:22 »
Yanoo illetve többiek:

Van 100 liter repűlőgép benzinem ami 101-103 oktán közt van tutira és olmozott persze mindenki azt mondta nyugottan tehetem a turbosba. Szerintetek? Ja az üzemanyag Hollandiából érkezik hivatalosan nem itthon kevergetett.


hagyhatsz nekem is belőle, én minden tankolásnál úgyis ólom adalékot kell hogy adjak a gépnek. Tudom környezetszennyezés, de az én járgányaimat még úgy tervezték hogy kell neki, ha nem adok megbántódik...
Sipi

Yanoo

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 2191
    • www.dp-automotive.hu
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #28 Dátum: 2008. Június 20. - 07:36:13 »
Ha nincs katalizátor, gondot nem lenne szabad okoznia. Azért először ne tankold tele, nehogy utána mégis le kelljen szívni. Az lenne a szívás, szó szerint :-X.

ClioRN

  • Globális moderátor
  • *****
  • Hozzászólások: 1500
  • Nem: Férfi
  • Clio I 1.2 Turbo
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #27 Dátum: 2008. Június 19. - 21:04:41 »
Yanoo illetve többiek:

Van 100 liter repűlőgép benzinem ami 101-103 oktán közt van tutira és olmozott persze mindenki azt mondta nyugottan tehetem a turbosba. Szerintetek? Ja az üzemanyag Hollandiából érkezik hivatalosan nem itthon kevergetett.

Abba már ugye nincs katalizátor
Clio I 1.2 turbo & Scenic II\II 1.6 16v & Grand Scenic II 1.6 16v
the secret of fast driving is not learning to drive a car while it's under control but when it's out of control - Eddie Sachs

ClioRN

  • Globális moderátor
  • *****
  • Hozzászólások: 1500
  • Nem: Férfi
  • Clio I 1.2 Turbo
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #26 Dátum: 2008. Június 19. - 21:03:42 »
Yanoo illetve többiek:

Van 100 liter repűlőgép benzinem ami 101-103 oktán közt van tutira és olmozott persze mindenki azt mondta nyugottan tehetem a turbosba. Szerintetek? Ja az üzemanyag Hollandiából érkezik hivatalosan nem itthon kevergetett.
Clio I 1.2 turbo & Scenic II\II 1.6 16v & Grand Scenic II 1.6 16v
the secret of fast driving is not learning to drive a car while it's under control but when it's out of control - Eddie Sachs

cseri

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 4010
  • Nem: Férfi
  • Cseri
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #25 Dátum: 2008. Június 17. - 10:43:13 »
Értem!
Viszont árban szerintem nem mindegy! :(
Clio 16V Hybrid & Laguna II

Yanoo

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 2191
    • www.dp-automotive.hu
Re: Benya
« Válasz #24 Dátum: 2008. Június 17. - 10:31:11 »
Yanoo, mit értesz az alatt, hogy az Evo semleges?
Azt, hogy nem volt se jobb, se rosszabb, mint a JET 98-as.

cseri

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 4010
  • Nem: Férfi
  • Cseri
Benya
« Válasz #23 Dátum: 2008. Június 17. - 06:16:24 »
Én most "muszájból" tankolok Evo99-et! Összehasonlítási alapom nincsen, szóval azért is kérdeztem, hogy mi a helyzet ilyen téren!
95-t semmiképpen nem akarok bele, itt a közelben még ÖMV, Lukoil, Agip kutak vannak!
Yanoo, mit értesz az alatt, hogy az Evo semleges?
Clio 16V Hybrid & Laguna II

Yanoo

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 2191
    • www.dp-automotive.hu
Re: Benya
« Válasz #22 Dátum: 2008. Június 16. - 21:55:08 »
Egy kérdés!
Mi történhetne ha mondjuk 95-el probálkoznék? Kopogásérzékelő?
Ki mit használ az autójában? Mik a tapasztalataitok?

Normál használat mellett talán nem vennél észre semmit. Esetleg annyit, hogy valamivel többet eszik a kocsid, kicsit jobban kell nyomnod a gázt. Viszont jobban pörgetve már erőteljesebben előjöhetnek a hibák: kopogásos égés, emiatt visszavett előgyújtás, emiatt kisebb teljesítmény.
95-öset nem tankoltam még a Willibe, egy esetet kivéve, amikor kemény kettőegészvalamennyi litert tettem bele a Shell 95-ösből azért, hogy biztosan eljussak a legközelebbi JET-ig, ahol tudok 98-asat tankolni :D
Mol 98: borzasztó volt, 5000 felett alig akart forogni, erőtlen lett, hangja is megváltozott, kopogásszenzor szerintem beintett
Evo99: teljesen semleges
Jet 98-asat tankolok, nem vettem semmi negatívat észre az ÖMV emelt oktánszámújához képest.

Yanoo

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 2191
    • www.dp-automotive.hu
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #21 Dátum: 2008. Június 16. - 21:48:21 »
Gyurma: próbáld meg emelt oktánszámú benzinnel ismét ennyire meghajtani a motort, lehetőleg közel azonos külső hőmérséklet mellett. Ha nem vagy csak később és/vagy kevésbé jelentkezik a probléma, akkor a növelt kompresszióviszony a ludas jó eséllyel, a korábban tankolt benzin alacsony oktánszámú hozzá (ha előjön ismét a gond, ne forszírozzad, megterhelheti a motort). Nagy valószínűséggel a kopogásszenzor avatkozott drasztikusan közbe, a kialakuló kopogás vagy az előbb említett ok miatt jöhetett létre, vagy túlmelegedett az égéstered (nagy igénybevétel + meleg beszívott levegő, netán kicsit szegényebb keverék), esetleg meglévő lerakódás ízzott fel a nagy hajtásban.

DaNEE

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 6811
  • Nem: Férfi
  • Un Fanatique
    • Facebook profil
Re: Benya
« Válasz #20 Dátum: 2008. Június 16. - 17:04:37 »
Egy kérdés!

Az autómban a motor egy-két okoságon esett át (Zalán)!
Mióta készen van, gond nélkül mentem vele 2000km-t!
A kérdésem, hogy én Zalán javaslatára min. 99-es oktánszámú benyát teszek bele, nem is volt bent más!
Mi történhetne ha mondjuk 95-el probálkoznék? Kopogásérzékelő?
Ki mit használ az autójában? Mik a tapasztalataitok?

Van egy kopogásérzékelő szenzor a hengerfejben és ha létrejön a kopogásos égés, akkor visszaveszi az ECU ennek a jele alapján az előgyújtást. Annyi történik, hogy erőtlenebb lesz emiatt a motor. De ha pl 86-os benzint tennél bele, akkor már lehet hogy szikra nélkül is begyullad csak a nyomás hatására, ezzel már nem tud mit kezdeni az ECU.

95ösnél max visszaveszi az előgy-t...
Renault Clio 16v HYbrid 1991
Renault 5 Alpine Turbo Treico T5 1983
Renault 5 Alpine Gr. 2, Ex-Ferjáncz 1978
Mazda MX5 10th Anniversary 1999

Sipi

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1430
  • Nem: Férfi
  • Mr.
Re: Benya
« Válasz #19 Dátum: 2008. Június 16. - 16:38:33 »
Egy kérdés!

Az autómban a motor egy-két okoságon esett át (Zalán)!
Mióta készen van, gond nélkül mentem vele 2000km-t!
A kérdésem, hogy én Zalán javaslatára min. 99-es oktánszámú benyát teszek bele, nem is volt bent más!
Mi történhetne ha mondjuk 95-el probálkoznék? Kopogásérzékelő?
Ki mit használ az autójában? Mik a tapasztalataitok?

ha nagyon bele van nyúlva, akkor a kompresszió miatt magától gyullad be és a nem szikra hatására (kopogásos égés), ez ellene nem véd :) semmi, csak a nagobb oktán számú benya... Ha ez nem történik akkor semmi baj.
De ez csak egy hozzászólás, Yanoo barátunk tudja szakszerűen megfogalmazni.
Sipi

cseri

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 4010
  • Nem: Férfi
  • Cseri
Benya
« Válasz #18 Dátum: 2008. Június 16. - 15:37:37 »
Egy kérdés!

Az autómban a motor egy-két okoságon esett át (Zalán)!
Mióta készen van, gond nélkül mentem vele 2000km-t!
A kérdésem, hogy én Zalán javaslatára min. 99-es oktánszámú benyát teszek bele, nem is volt bent más!
Mi történhetne ha mondjuk 95-el probálkoznék? Kopogásérzékelő?
Ki mit használ az autójában? Mik a tapasztalataitok?
Clio 16V Hybrid & Laguna II

gyurma

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 23
  • Nem: Férfi
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #17 Dátum: 2008. Június 15. - 07:47:59 »
köszönöm a tanácsodat.esetleg a 8-as hőértékű gyertyához tudsz típust és számot ami alapján tudok rendelni?válaszodat előre is köszönöm.

ClioRN

  • Globális moderátor
  • *****
  • Hozzászólások: 1500
  • Nem: Férfi
  • Clio I 1.2 Turbo
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #16 Dátum: 2008. Június 14. - 18:35:33 »
Ja a nagyobb injektorokhoz nem ajánlom a gyári chipedet az AC meg tud többet szerintem is
Clio I 1.2 turbo & Scenic II\II 1.6 16v & Grand Scenic II 1.6 16v
the secret of fast driving is not learning to drive a car while it's under control but when it's out of control - Eddie Sachs

ClioRN

  • Globális moderátor
  • *****
  • Hozzászólások: 1500
  • Nem: Férfi
  • Clio I 1.2 Turbo
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #15 Dátum: 2008. Június 14. - 18:34:10 »
Gyurma: Ha tényleg nagyon sok le van szedve a hengerfejedből simán elmelegedhet a gyertya túl nagy az égéshő. Szerinem is inkább irass egy programot kocsidra ,ne chippel próbálkozz. Probálj kölcsön kérni 8 as hőértékű gyertyát.
Clio I 1.2 turbo & Scenic II\II 1.6 16v & Grand Scenic II 1.6 16v
the secret of fast driving is not learning to drive a car while it's under control but when it's out of control - Eddie Sachs

Bowril

  • Globális moderátor
  • *****
  • Hozzászólások: 7262
  • Nem: Férfi
  • Clio III 1.5dCi 106Le Monaco
    • www.renaultclub.hu
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #14 Dátum: 2008. Június 13. - 09:52:55 »
Szia.Anyival kiegészíteném a dolgot,hogy a moci már nem gyári.Fokolt tengelyek vannak benne,maximálisan síkolt hengerfej,polírozott csiszolt szelepekkel.Esetleg még nagyobb injektoron is gondolkodtam és úgy be a nagyobb ac.Szerinted így vagy törjem a fejem máson ;)Válaszod előre is köszönöm.

Nagyobb AC-nek szerintem nincs sok értelme :) bír az az AC nagyobb nyomást...szal ha több anyag kell, akkor a benzinnyomásszabályzót cseréld ki állíthatóra :)
Minden írományom kizárólag a saját véleményemet, gondolataimat tükrözik, semminemű felelősséget nem vállalok értük!

ClioRN

  • Globális moderátor
  • *****
  • Hozzászólások: 1500
  • Nem: Férfi
  • Clio I 1.2 Turbo
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #13 Dátum: 2008. Június 13. - 07:55:08 »
Lenne egy sos kérdésem.Tegnap nyomogattam neki 1teli,2teli,3teli,4teli és olyan 170-180-nál padlógázon egyszer csak visszafulladt.esett vissza a fordulat meg a sebesség is meg durrogott a kipuff is.Ugyan úgy padlógázon álltam de semmi.Ezt eljátszotta 4szer is egymás után :(

Milyen autód van? Ha karbis lehet kifogyott a benzin  a karbiból,Elmegedett valamelyik gyertya?

"Szeretném a tanácsotokat kérni.Megane coupe 2,016v(f7r710)tocsim van"
 :)


Ja ezt nem láttam akkor valami szenzor lehet lambda,map,fhp,folytoszelep szögállás jeladó. Vagy Injektorok,vagy tényleg kevés a benzin valamiért AC esetleg
Clio I 1.2 turbo & Scenic II\II 1.6 16v & Grand Scenic II 1.6 16v
the secret of fast driving is not learning to drive a car while it's under control but when it's out of control - Eddie Sachs

DaNEE

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 6811
  • Nem: Férfi
  • Un Fanatique
    • Facebook profil
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #12 Dátum: 2008. Június 12. - 17:46:56 »
Lenne egy sos kérdésem.Tegnap nyomogattam neki 1teli,2teli,3teli,4teli és olyan 170-180-nál padlógázon egyszer csak visszafulladt.esett vissza a fordulat meg a sebesség is meg durrogott a kipuff is.Ugyan úgy padlógázon álltam de semmi.Ezt eljátszotta 4szer is egymás után :(

Milyen autód van? Ha karbis lehet kifogyott a benzin  a karbiból,Elmegedett valamelyik gyertya?

"Szeretném a tanácsotokat kérni.Megane coupe 2,016v(f7r710)tocsim van"
 :)
Renault Clio 16v HYbrid 1991
Renault 5 Alpine Turbo Treico T5 1983
Renault 5 Alpine Gr. 2, Ex-Ferjáncz 1978
Mazda MX5 10th Anniversary 1999

ClioRN

  • Globális moderátor
  • *****
  • Hozzászólások: 1500
  • Nem: Férfi
  • Clio I 1.2 Turbo
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #11 Dátum: 2008. Június 12. - 12:25:51 »
Lenne egy sos kérdésem.Tegnap nyomogattam neki 1teli,2teli,3teli,4teli és olyan 170-180-nál padlógázon egyszer csak visszafulladt.esett vissza a fordulat meg a sebesség is meg durrogott a kipuff is.Ugyan úgy padlógázon álltam de semmi.Ezt eljátszotta 4szer is egymás után :(

Milyen autód van? Ha karbis lehet kifogyott a benzin  a karbiból,Elmegedett valamelyik gyertya?
Clio I 1.2 turbo & Scenic II\II 1.6 16v & Grand Scenic II 1.6 16v
the secret of fast driving is not learning to drive a car while it's under control but when it's out of control - Eddie Sachs

gyurma

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 23
  • Nem: Férfi
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #10 Dátum: 2008. Június 11. - 21:05:47 »
Lenne egy sos kérdésem.Tegnap nyomogattam neki 1teli,2teli,3teli,4teli és olyan 170-180-nál padlógázon egyszer csak visszafulladt.esett vissza a fordulat meg a sebesség is meg durrogott a kipuff is.Ugyan úgy padlógázon álltam de semmi.Ezt eljátszotta 4szer is egymás után :(

gyurma

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 23
  • Nem: Férfi
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #9 Dátum: 2008. Június 11. - 20:58:42 »
németektől hozta egy bontott coupéból,de több infót nem nagyon tudok róla.

vidi75

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 5767
  • Nem: Férfi
  • A Fórum Szelleme
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #8 Dátum: 2008. Június 11. - 20:50:19 »
Na jó, de milyen tengely? Vagy valami hazai köszörült?
Renault Clio II. 1.2 8V Ph I.
Renault Clio II. 1.6 16V Ph II.
Renault Clio II. RS 2.0 Ph II.
Renault Megane Grandtour 1.5 dCi 107LE, Authentique Plus x2
Renault Trafic 1.9 dCi
Renault Master 2.2 dCi L2H2
Renault Clio II. Societé 1.5 dCi Ph II. 82 LE

gyurma

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 23
  • Nem: Férfi
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #7 Dátum: 2008. Június 11. - 20:44:20 »
ha jól tudom akkor 269fokosak talán,de nem akarok hülyeséget mondani,egyik ismerősöm intézte.az alapjáratom egy nagyon picit ingadozik de nem dadog.nem extremen fokolt a tengely

vidi75

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 5767
  • Nem: Férfi
  • A Fórum Szelleme
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #6 Dátum: 2008. Június 11. - 20:36:35 »
Milyen tengelyek, hány fokosak, benyitási mélység? Inkább irass rá egy progit, mint "chip tuning". Asszem, 100-120-ért már írnak rá. Akkor legalább ki lehet hozni azt, ami a tengelyekben rejlik, mert széria progis ecu-val nem biztos...
Renault Clio II. 1.2 8V Ph I.
Renault Clio II. 1.6 16V Ph II.
Renault Clio II. RS 2.0 Ph II.
Renault Megane Grandtour 1.5 dCi 107LE, Authentique Plus x2
Renault Trafic 1.9 dCi
Renault Master 2.2 dCi L2H2
Renault Clio II. Societé 1.5 dCi Ph II. 82 LE

gyurma

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 23
  • Nem: Férfi
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #5 Dátum: 2008. Június 11. - 19:59:18 »
Szia.Anyival kiegészíteném a dolgot,hogy a moci már nem gyári.Fokolt tengelyek vannak benne,maximálisan síkolt hengerfej,polírozott csiszolt szelepekkel.Esetleg még nagyobb injektoron is gondolkodtam és úgy be a nagyobb ac.Szerinted így vagy törjem a fejem máson ;)Válaszod előre is köszönöm.

ClioRN

  • Globális moderátor
  • *****
  • Hozzászólások: 1500
  • Nem: Férfi
  • Clio I 1.2 Turbo
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #4 Dátum: 2008. Június 11. - 07:17:44 »
Szeretném a tanácsotokat kérni.Megane coupe 2,016v(f7r710)tocsim van.Érdemes állítható nyomású ac-t beraknom kapcsolható chipsel?Válaszotokat előre is köszönöm.


Hát szerintem nem gyári mocinál sok értelmét nem látom.Meg ez a chip dolog is itthon kicsit nem ugy müködik ahogy kéne persze tisztelet a kivételnek aki normális chipet ír de a legtöbben az ebayről veszik 5 fontért itthon meg eladják 80e-ért azt nem csinál semmit
Nekem ez a véleményem
Clio I 1.2 turbo & Scenic II\II 1.6 16v & Grand Scenic II 1.6 16v
the secret of fast driving is not learning to drive a car while it's under control but when it's out of control - Eddie Sachs

gyurma

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 23
  • Nem: Férfi
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #3 Dátum: 2008. Június 10. - 14:07:36 »
Szeretném a tanácsotokat kérni.Megane coupe 2,016v(f7r710)tocsim van.Érdemes állítható nyomású ac-t beraknom kapcsolható chipsel?Válaszotokat előre is köszönöm.

Sipi

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1430
  • Nem: Férfi
  • Mr.
Re: Általános szerelési topik
« Válasz #2 Dátum: 2008. Június 08. - 11:07:28 »
Javaslon ne típusokra, hanem téma körökre kellene osztani...
Sipi

Jimmy

  • Adminisztrátor
  • *****
  • Hozzászólások: 3574
  • Nem: Férfi
    • Renaultclub
Általános szerelési topik
« Válasz #1 Dátum: 2008. Június 07. - 14:19:55 »
Egyenlőre ide írnánk a szerelési kérdéseket, megoldásokat.
Később szét lehet szedni tipusokra is.