Szerző Téma: Futómű geometria  (Megtekintve 8988 alkalommal)

Robcsusz

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1389
  • Nem: Férfi
Re: Futómű geometria
« Válasz #95 Dátum: 2012. Április 23. - 11:34:48 »
Királyrétre spórlás van, nem tudok olyan messze elmenni most.  :(
Azért kellen most valami a közelben.

Bowril

  • Globális moderátor
  • *****
  • Hozzászólások: 7262
  • Nem: Férfi
  • Clio III 1.5dCi 106Le Monaco
    • www.renaultclub.hu
Re: Futómű geometria
« Válasz #94 Dátum: 2012. Április 23. - 11:13:36 »
részemről tudok :) és még ismered is ;)
Minden írományom kizárólag a saját véleményemet, gondolataimat tükrözik, semminemű felelősséget nem vállalok értük!

Robcsusz

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1389
  • Nem: Férfi
Re: Futómű geometria
« Válasz #93 Dátum: 2012. Április 23. - 11:12:54 »
Tudnátok ajánlani egy jó helyet futóműállításra Dél-Bp környékén ? Szokásos kritériumokkal, jó munka, jó áron.  :)

Kismaci001

  • Vendég
Re: Futómű geometria
« Válasz #92 Dátum: 2012. Április 22. - 21:27:17 »
Üdv nem teszi indokoltá, off típusoknál is több méretben adnak ki felniket, és a futóművük ugyanaz. ;)

nógrádi

  • Vendég
Re: Futómű geometria
« Válasz #91 Dátum: 2012. Április 22. - 14:14:00 »

ogabor

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4769
  • Nem: Férfi
Re: Futómű geometria
« Válasz #90 Dátum: 2012. Április 22. - 13:15:18 »
De rég írtak ebbe a topikba... :)
Szóval, a kérdésem az lenne, hogy arról mit gondoltok, hogy ha akár pogácsával, akár ET-vel szélesedik oldalanként a kocsi 5mm-rel, akkor kell-e futóművet állítani?

NagySzabi

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 397
  • Nem: Férfi
  • Mr
Re: Futómű geometria
« Válasz #89 Dátum: 2011. December 15. - 20:34:44 »
Na majd szólj nekem, én jó vagyok a bal kezes váltásban ;)

Hutó

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 1179
  • Nem: Férfi
Re: Futómű geometria
« Válasz #88 Dátum: 2011. December 10. - 18:23:36 »
nemtudom a clio alatt mire gondoltál, nálam elöl oldalanként 10mm szélesítő pogi van et38 7,5" 15 ös felnivel 195/50 gumi plusz ültetés doszt.
hátul oldalanként 27mm szélesítés a hídon és ezzel lett megoldva a tárcsásítás, hátul még komolyabb ültetés amitől baromi kemény lett, felni gumi ugyan az mint elöl. annyi még hogy ehhez kikellett szélesíteni a sárvédőket elöl hátul. de így már nagyon jól viselkedik kanyarban, egyedül nekem is a stab hiányzik, de majd meglátjuk elfér-e a klímától.
aztán hogy erre a kombóra mi a jó futóműbeállítás, azt ne kérdezd. összetartásom mindenhol nullás az tuti.

Zolabola

  • Vendég
Re: Futómű geometria
« Válasz #87 Dátum: 2011. December 10. - 13:42:41 »
Ez helios.tehát légzsák elektromos minden,csak klíma nincs.
Csak azért kérdem, mert nem et számmal akaeok szélesiten
ihanem ùgy mint a clional
ugy nem is lenne nagyobb a kormanyzasnal az eròkar.

Hutó

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 1179
  • Nem: Férfi
Re: Futómű geometria
« Válasz #86 Dátum: 2011. December 09. - 20:08:16 »
létezik twingóból olyan ami stabrudas, szerezned kell egy rudat tartókkal meg pálcákkal és felszereled, még a helye is megvan.
milyen felszereltség a tied? mert lehet hogy a túlzsúfoltság miatt nem szerelték bele, gondolok itt pl a klímára.

annyi még hogy ha nem stabos a lengéscsillapítód azt is cserélni kell.egyébként szélesítés, meg széles kerék rengeteget számít illetve a porba ültetés:D

Zolabola

  • Vendég
Re: Futómű geometria
« Válasz #85 Dátum: 2011. December 09. - 19:38:11 »
Na egy új kérdés:
2000es évjáratù twingo és az egyes clio futòmüve mibe különbözik?
Zavar h. A twinibe nincs stabrúd. Meg túl keskeny,  meg kopog és takonypuha. Kis szélesítés jót tenne;-)
Vagy itt is pròbálgatás és mèrés??

Jimmy

  • Adminisztrátor
  • *****
  • Hozzászólások: 3574
  • Nem: Férfi
    • Renaultclub
Re: Futómű geometria
« Válasz #84 Dátum: 2011. November 13. - 16:15:16 »
Könnyen kipörögnek.
Vagy ha nem, akkor indulás után lesz egy pici befulladásom.
Nagyon nehéz úgy elkapni a rajtot, h. állóból szépen kilőjön.
Ez a Megane-nal nagyon jól megy.
És érzésre Szabi ph1-es GTT-jével is.

Más kerekekkel még nem próbáltam. De tavaszra mindenképp gumicserések lesznek a Willi kerekek, mert ezek a Pirellik már jó 5-6 évesek. (bár mintha tavaly egyszer próbáltam volna R888-al és azzal sem lett volna sokkal jobb)
Sajnos a gyári 13-as kerekeket nem tudom feltenni, a fékek miatt. Csak ha visszatenném a gyári fékeket.
Szerinted a 13-as kerekek javítanának a rajtolási hajlamon?

A másik lehetőség még, h. az egész a kuplung körül keresendő? Lehet, h. túl digitális a kuplungom és nem tudom olyan jól eltalálni azt a pontot, amikor még nem kapar el, de nem is fullad be? A télen mindenképpen beteszem a Megane-hoz hasonló hosszabb villát. Így hosszabb lesz a kuplungom útja, de talán jobban elkapható a harapási pont.

Amúgy a gyári 1 fok 30 perc dőlés lett beállítva és 0-ás összetartás. (gyári érték 1mm +- 1mm széttartás)

Itt az uccsó mérésem:
« Utoljára szerkesztve: 2011. November 14. - 13:18:15 írta Jimmy »

Bento

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1208
  • Nem: Férfi
  • stranger :)
Re: Futómű geometria
« Válasz #83 Dátum: 2011. November 13. - 11:11:54 »

plusz a puhább oldalfalú, kevésbé "peres" gumik

Stormy

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 2216
  • Nem: Férfi
Re: Futómű geometria
« Válasz #82 Dátum: 2011. November 13. - 09:22:51 »

Azért kérdeztem, hisz pl. a menetkomfortban is sok különbség van a fehér javára, azt mondtad. Hátha ebben is... ;)
Laguna III Grandtour Expression 2.0 dCi 130 HP

Jimmy

  • Adminisztrátor
  • *****
  • Hozzászólások: 3574
  • Nem: Férfi
    • Renaultclub
Re: Futómű geometria
« Válasz #81 Dátum: 2011. November 13. - 08:16:55 »
Az a baj, h. a fehérrel még sután  indulok. Nem is próbáltam még igazán jó rajtot venni. De majd kipróbálom.
Az annyiban különbözik, h. gyári magasságú, gyári gátlókkal...

Stormy

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 2216
  • Nem: Férfi
Re: Futómű geometria
« Válasz #80 Dátum: 2011. November 13. - 08:07:01 »
Laguna III Grandtour Expression 2.0 dCi 130 HP

Jimmy

  • Adminisztrátor
  • *****
  • Hozzászólások: 3574
  • Nem: Férfi
    • Renaultclub
Re: Futómű geometria
« Válasz #79 Dátum: 2011. November 12. - 22:31:02 »
Yanooo mester, segíts!

Itt a tél, indul az agyalgatós időszak. Mit kellene tennem a GTT-mel, h. indulásnál úgy meg tudjon indulni állóból mint a Meganeom?
Jó, oké, h. a GTT sokkal erősebb, de éppen állóból induláskor ez még nem is igaz, mert akkor még töltés nincs.
Futóművet megnézettem, minden baba. 3cm-t van körbe ültetve, Wili kerekek.
Jelenleg phase 2-es futómű, amivel az utánfutás  pozitívabb, ill. a kormánylegördülési sugár is pozitívabb, mint a phase 1. Ez ugye elvileg mindkettő jó hatással van az egyenes futásra, nem?
Esetleg egy pár mm pogi előre még tudná pozitívabbá tenni a kormánylegördülésit.
Az az érdekes, h. pl. szabi full gyári phase 1-es futóművével is úgy érzem jobban meg lehet indulni.

Vagy lehet h. az egész nem is futómű kérdés, csak a kuplungom túl digitális? A télen majd bekerül a hosszabb villa is, mint amilyen a Meganeomon is van.

Hutó

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 1179
  • Nem: Férfi
Re: Futómű geometria
« Válasz #78 Dátum: 2011. Szeptember 16. - 19:54:12 »

ClioRN

  • Globális moderátor
  • *****
  • Hozzászólások: 1500
  • Nem: Férfi
  • Clio I 1.2 Turbo
Re: Futómű geometria
« Válasz #77 Dátum: 2011. Szeptember 16. - 09:33:55 »
az hosszú  szerintem , thalia féltengely van nekem benne clio2 lengőkarhoz és RS tengelycsonkhoz
Clio I 1.2 turbo & Scenic II\II 1.6 16v & Grand Scenic II 1.6 16v
the secret of fast driving is not learning to drive a car while it's under control but when it's out of control - Eddie Sachs

Hutó

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 1179
  • Nem: Férfi
Re: Futómű geometria
« Válasz #76 Dátum: 2011. Szeptember 15. - 20:38:03 »
oké, ez még kiegészítésnek egész helytálló:)
csak összerakjuk mire van szüksége a népnek:D

Alpine

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 6762
  • Nem: Férfi
  • 2.0 16v aut.
Re: Futómű geometria
« Válasz #75 Dátum: 2011. Szeptember 15. - 20:36:35 »
Mint az eltérő gumik, csak tengelyen ként kötelező azonosaknak lennie... Bár sok surmó van aki nem ismeri ezt az előírást...  :-\
« Utoljára szerkesztve: 2011. Szeptember 15. - 20:38:56 írta Alpine »

nógrádi

  • Vendég
Re: Futómű geometria
« Válasz #74 Dátum: 2011. Szeptember 15. - 20:34:09 »

Az, hogy nem egyforma az ET nem gond.
Csak tengelyenként legyen egyforma. Meg kell nézni, hogy ne érjen semmibe.

Hutó

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 1179
  • Nem: Férfi
Re: Futómű geometria
« Válasz #73 Dátum: 2011. Szeptember 15. - 20:31:06 »
5 mm is szétretkeli a csavart ezt saját tapasztalatból mondom, innen tudom hogy nem 4x 100:D lehet hogy ezt az offba kellett volna írnom? ég is a pofám:D jah plusz kiegészítés a kerékagyamba is elment tőle a menet ;) ugyhogy nem akar a kérdező hasonló cipőben járni szerintem
« Utoljára szerkesztve: 2011. Szeptember 15. - 20:32:57 írta Hutó »

Alpine

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 6762
  • Nem: Férfi
  • 2.0 16v aut.
Re: Futómű geometria
« Válasz #72 Dátum: 2011. Szeptember 15. - 20:29:14 »

T-Tboy

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4643
  • Nem: Férfi
  • A világon senki sem tökéletes, én meg végképp nem!
Re: Futómű geometria
« Válasz #71 Dátum: 2011. Szeptember 15. - 20:27:40 »
Jaja, a Lada 4x98-as, de a 100-asok még fel szoktak rá menni.
Érdekes, de hawerom OFF Takony R-én a hátsó kerekeknél nincs agy amire felteszed a kerekeket. Semmi váll rész nincs ott, a csavarok tartják a felniket.  ???
Én még személyesen nem láttam csak Ő mondta, hogy ez ilyen gyárilag.
+ Jelen:
- '02. Laguna II. Grandtour Privilege 2.0 16V IDE.

+ Múlt:
- '02. Mégane I. Alizé (2014.II.25.-2019.II.11.):
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=85728 
- '92. Clio I. Ph. I. (2007.IV.12.-2014.II.16.):
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=61278 
- '84. R5 Alpine Turbo.

Hutó

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 1179
  • Nem: Férfi
Re: Futómű geometria
« Válasz #70 Dátum: 2011. Szeptember 15. - 20:23:05 »
meg se forduljon a fejedbe, 10 mm lada szélesítő esetén nem fog a felni felülni a tehermentesítőre s így a kerékcsavarok kapják majd a nyíró erőt az meg nem túl jó, arról nem is beszélve hogy a lada nem 4x100, nemtudom pontosan de talán 98 4-5 kerék le föl és dobhatod a kukába a csavarjaidat. az meg hogy nem egyforma az et-szám no comment:D

tegyél rá legalább 4 egyforma felnit minimális et- eltéréssel, vagy gyárit

Alpine

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 6762
  • Nem: Férfi
  • 2.0 16v aut.
Re: Futómű geometria
« Válasz #69 Dátum: 2011. Szeptember 15. - 17:54:39 »
Ahogy már Te is sejted, "túl gányolásnak tűnne a dolog"...  :-\

bigA

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 106
  • Nem: Férfi
  • Renault Clio II 1.5 dCi initiale 82LE
Re: Futómű geometria
« Válasz #68 Dátum: 2011. Szeptember 15. - 17:50:52 »

Szia!

Nem tudom szabad-e itt csúnyán beszélni, mert még új vagyok, de mifelénk erre amit leírtál azt szokták mondani, hogy :
"... szart, a fosra ..." (cserélted).
Kevés esélyt látok arra, hogy az "össze-vissza" alárakosgatott távtartókkal és a különböző ET-s felnikkel megszűnik majd a gondod...
arról nem is beszélve, hogy ez már súrolja a "közúti veszélyeztetés" kategóriát ...
Szerintem add el kilóra az alut, és vegyél jó, gyári vasfelnit az árán.

üdv

Lirle

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 6
Re: Futómű geometria
« Válasz #67 Dátum: 2011. Augusztus 14. - 08:02:56 »
Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy üt szinte mind a 4 lemez felnim, centírozták, nem jó, kész.
Kérdésem, ET43-as a gyári acélja, de nekem 3DB ET42-es és 1DB ET38-as Alufelnit sikerült összeszednem.
A kérdés, távtartókkal (lada 5mm 3x100) az elsőkre több mint 5mm kell, mert épphogy de még 1 távtartóval is belesúrol a féknyeregbe.
Előre gondoltam 2-2 DB (10-10mm) távtartót, hátra pedig elég lesz az ET42-esre 1DB a másikra pedig nem kell, mert hátul az ET38-as elfér, így a 42-esből lesz 38-as szintén a távtartóval, az elsőkből pedig ET32 ha jól gondolom.
De kellenének hosszított kerékcsavarok, ha használt azt sem baj, de annyit tudok az eredetiekről, hogy 12x1.5 De a kúpot nem.
Esetleg tudtok olyan helyet ahol kapok, az sem baj ha használt, vagy valakinek függőben esetleg?
Ha túl gányolásnak tűnne a dolog, írjátok meg nyugodtan, de valamit már muszáj csinálnom, mert rázkódik kanyarban nagyon.
Az alufelni méretei: 15" 4x100 7" széles közepe 60mm, szép fényes fekete sok küllős.
Ha valakit érdekelne, szívesen elcserélném új, vagy tényleg nagyon jó állapotú lemezre is.

Köszönöm segítségeteket, sziasztok!

sneap

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 675
  • Nem: Férfi
Re: Futómű geometria
« Válasz #66 Dátum: 2011. Augusztus 10. - 22:29:27 »
Halihó!
Egy kérdésem lenne:Érdemes gl szemes futóművet rakni az autó alá?
Clio II RS

DCI

  • Vendég
Re: Futómű geometria
« Válasz #65 Dátum: 2011. Június 29. - 22:03:50 »
szerintem énis betolom egy állitásra mert szétrángatuk az összes szilentet,gömbfejet és semmi .
De ha megint csak állitás hülyétkapok!!!! >:( :'( :'(nyamvat pesti utak :'( :'( lehet átkéne vándorolni egy h1be???

ogabor

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4769
  • Nem: Férfi
Re: Futómű geometria
« Válasz #64 Dátum: 2011. Június 29. - 18:58:57 »
Futóműbeállítás... mindent átnéztek, az alkatrészek tökéletesek, de a futómű értékei nem voltak helyesek. Beállították, egyelőre jónak tűnik, először azt gondoltam, hogy nem lesz jó, mert elindult pár helyen jobbra az autó, de olyan helyen, ahol arra lejtett az út, ahol balra lejtett, ott balra indult el... Szóval ahol egyenes az út ott jó.  :)

ogabor

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4769
  • Nem: Férfi
Re: Futómű geometria
« Válasz #63 Dátum: 2011. Június 28. - 20:36:39 »
Na, remélem holnap eldől, hogy mi a probléma. Reggel elgurítom szerelőhöz, egyébként hangra teljesen jó a futómű, mert nagyon csendes. Cserélgethetném én is a szilenteket sorban, de futóművet úgysem tudok állítani, halasztani meg nem nagyon szeretném, nehogy idő előtt elkopjon a gumi a kocsiról...

ogabor

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4769
  • Nem: Férfi
Re: Futómű geometria
« Válasz #62 Dátum: 2011. Június 28. - 01:09:06 »
Nem akarom azért a fél autót kicserélni.  :) Jó lenne megtalálni a hibás alkatrészt, és csak azt kicserélni.

DCI

  • Vendég
Re: Futómű geometria
« Válasz #61 Dátum: 2011. Június 27. - 23:30:01 »
baccus hasonló a bibim nekem is csak nekem inkább kuszik apró gödröknél de amugy hangyakukinyit balra megy kicseréltem énis már mindent csak toronycsapágyat meg golyalábat nem :(

ogabor

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4769
  • Nem: Férfi
Re: Futómű geometria
« Válasz #60 Dátum: 2011. Június 27. - 23:04:08 »
Szerintem nekem szól a kérdés, így válaszolok.  :) Nem cseréltem ilyen alkatrészeket. A gumit azért zárnám ki, mert ugyanezzel a gumival másik felnivel is ilyen volt, illetve másik gumival, másik felnivel is.

Kismaci001

  • Vendég
Re: Futómű geometria
« Válasz #59 Dátum: 2011. Június 27. - 21:59:50 »
Hali, hát ha cseréltél esetleg valami alkatrészt, talpas, axiál... utána futóműbeállítást kell csinálni. A gumiproblémát egyértelműen kizártad?

Lory

  • Vendég
Re: Futómű geometria
« Válasz #58 Dátum: 2011. Június 27. - 15:29:14 »
-kerékösszetartás beállítása.
-kormányösszekötő,külső gömbfej,kitámasztó gömbbej kopása.
-szakadt lengőkar szilent.
Ezek közül bármelyik okozhatja.

ogabor

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4769
  • Nem: Férfi
Re: Futómű geometria
« Válasz #57 Dátum: 2011. Június 27. - 15:20:35 »
A guminyomás tuti jó, mert mindig figyelem, meg egyébként is most másik kerék van alatta, most gumizták fel, de a régi kerékkel is ilyen volt. A féket illetően szintén nemrég lett tárcsa szabályozva, illetve betét cserélve, akkor is lett nézve, hogy rendben van-e a munkahenger, illetve most is forog szépen mindkét kerék, nem szorul egyik sem. De a kocsi jobbra húz... :(

Norby

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 24
  • Nem: Férfi
Re: Futómű geometria
« Válasz #56 Dátum: 2011. Június 27. - 14:11:28 »
Szia!

Én elsőre megnézném a guminyomást,hogy egyforma-e a két oldalon.Jobbra húzhat még attól,hogyha a jobboldali fék nem old teljesen.A kormány félreállását valószínűleg futóműállítással lehet orvosolni.

ogabor

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4769
  • Nem: Férfi
Re: Futómű geometria
« Válasz #55 Dátum: 2011. Június 27. - 13:52:23 »
Érdekelne, hogy melyik alkatrész problémájából tud húzni az autó jobbra? Egyenes menetben kissé balra áll a kormány, ha elengedem, akkor meg elindul jobbra.

Zolabola

  • Vendég
Re: Futómű geometria
« Válasz #54 Dátum: 2011. Június 26. - 19:23:11 »
na most még egy kérdés, mivel vasárnap van ezért nem csörgök oda, de a lindorék csinálnak a gyári gátlóból állítható magasságút?

Buhera

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 125
  • Nem: Férfi
  • Mester
Re: Futómű geometria
« Válasz #53 Dátum: 2011. Június 13. - 22:00:30 »
Nekem még nincsenek alatta a lengőkarok, csak lesznek:-)
Amúgy meg DCI féltengelyeim vannak, és lesznek alatta.
A DCI lengők 2cm nagyobb nyomtávú oldalanként mint a GTT-é, szóval elvileg ennyivel hosszabb kell bele és oké.
GTT forever:-)

Zolabola

  • Vendég
Re: Futómű geometria
« Válasz #52 Dátum: 2011. Június 08. - 18:30:37 »

egy picit sürgős lenne a válasz, légyszíves segítsetek!

Zolabola

  • Vendég
Re: Futómű geometria
« Válasz #51 Dátum: 2011. Június 06. - 20:44:47 »

azt megköszönöm! ;)
na arra jutottam hogy az én cliomnál a bal 608mm a jobb 710 a kettes clionál  a bal 630-635  a jobb 754 és 760 míg a 19esnél 638 és 740 a külső fogszámok stimmelnek 21 mindegyiknél.
elvileg ügye 2centivel szélesebbek a lengők a gyárinál, s a 19esnél pont 3centivel hosszabbak a féltengelyek, de az arányok szimetrikusabban osztódnak el mint a 2esnél, ha jól látom át a dolgot, ha nem akkor javítsatok ki mindenképp! :)
ráadásul így hogy "picit" ültetve van a kocsi, ezért nem is tudna kicsúszni egyik oldalt se, hogy egyenlő mértékbe nő a két oldal.

Jimmy

  • Adminisztrátor
  • *****
  • Hozzászólások: 3574
  • Nem: Férfi
    • Renaultclub
Re: Futómű geometria
« Válasz #50 Dátum: 2011. Június 06. - 19:35:01 »
Azt tudom, h. a GTT-be szoktak tenni Williams lengőkart, mert az 2cm-rel szélesebb.
Egy GTT-jét le tudom mérni, ha az  segít.

Zolabola

  • Vendég
Re: Futómű geometria
« Válasz #49 Dátum: 2011. Június 05. - 20:51:23 »

na holnap akkor leméretem a bontós sráccal, az a biztos ;)
de a gtt az eredetileg keskenyebb nyomtávú mint a clio nemde?

Jimmy

  • Adminisztrátor
  • *****
  • Hozzászólások: 3574
  • Nem: Férfi
    • Renaultclub
Re: Futómű geometria
« Válasz #48 Dátum: 2011. Június 05. - 20:19:10 »
Talán Buherának van némi tapasztalata, mert asszem clio 2 lengőkarok vannak a GTT-je alatt.

Zolabola

  • Vendég
Re: Futómű geometria
« Válasz #47 Dátum: 2011. Június 05. - 20:07:24 »

jójó csak kérdem ;)

hülyének van szerencséje ::)

Wolf

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 3383
  • Nem: Férfi
  • Hárombeűs biztonság évszázadok óta: FÉK - az igazi
    • Renault Fuego 1.4 TL (1985)
Re: Futómű geometria
« Válasz #46 Dátum: 2011. Június 05. - 19:54:20 »
Szerintem mérjed ki, szinte kizárt, hogy rajtad kívül itt ezzel valaha bárki is próbálkozott volna... de a tippem az, hogy nagyobb esély van a lottó főnyereményre.