Szerző Téma: Renault Trucks  (Megtekintve 13354 alkalommal)

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #318 Dátum: 2013. Március 04. - 19:31:10 »
Más nép, más kultúra, más észjárás.  :)

rallyman

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 2045
  • Nem: Férfi
Re: Renault Trucks
« Válasz #317 Dátum: 2013. Március 04. - 19:21:31 »
Cseppet, oroszok nem az eszükről híresek legalábbis a videókon.  :)
Laguna '02 2.2dci initale

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #316 Dátum: 2013. Március 04. - 19:14:37 »
Hu bakker... szerencsétlen Prémiumot széttépték...

rallyman

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 2045
  • Nem: Férfi
Re: Renault Trucks
« Válasz #315 Dátum: 2013. Március 03. - 11:14:49 »
Laguna '02 2.2dci initale

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #314 Dátum: 2013. Február 20. - 21:32:09 »

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #313 Dátum: 2013. Február 18. - 18:34:10 »

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #312 Dátum: 2013. Január 27. - 07:50:41 »
Szerintem nem. A vontató üzemanyag tankja sem tűnik páncélozottnak. Bár sejtésem szerint egymagában sosem eresztik útnak!  ;)
De azért arra gondolhattak volna hogy ha azt kilövik akkor hiába péncélozott a fülke, nem fog mozdulni az autó.
Egyébként első ránézésre egy kereskedelmi vontatót változtattak meg minimálisan a kép alapján.
Kapott új fülkét és előre vonószemet. Persze gondolom összkerék hajtású lehet.

GOD!

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4893
  • Nem: Férfi
  • a TaliROCKant
    • Zár-Tár
Re: Renault Trucks
« Válasz #311 Dátum: 2013. Január 27. - 03:43:03 »
Szerinted a tartály is golyóálló, vagy csak a gépes?
Renault kártyák, immós kulcsok, távirányítók minden mennyiségben

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #310 Dátum: 2013. Január 26. - 21:06:35 »

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #309 Dátum: 2013. Január 26. - 21:02:18 »

Wolf

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 3383
  • Nem: Férfi
  • Hárombeűs biztonság évszázadok óta: FÉK - az igazi
    • Renault Fuego 1.4 TL (1985)
Re: Renault Trucks
« Válasz #308 Dátum: 2013. Január 20. - 23:22:07 »
Jól bizony! És még a szövegből meg is értettem, hogy "Eurotráksz szimulátor dvá"! ;D

Wolf

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 3383
  • Nem: Férfi
  • Hárombeűs biztonság évszázadok óta: FÉK - az igazi
    • Renault Fuego 1.4 TL (1985)
Re: Renault Trucks
« Válasz #307 Dátum: 2013. Január 20. - 21:26:43 »
Nem is annyira OFF, a Renault Trucks a Volvo csoport tagja. ::) (Forrás)


Te, ez a link biztos az, amit akartál? ;D

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #306 Dátum: 2013. Január 20. - 19:59:59 »
Igen igen... lassan nem kell ember az autóba sem...
viszont cserébe mehetne egy olyan fejlesztés is hogy ha nincs forgalmi akadály az elől haladó autó előtt akkor gyorsíthatna is akár...

rallyman

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 2045
  • Nem: Férfi
Re: Renault Trucks
« Válasz #305 Dátum: 2013. Január 20. - 19:16:55 »
kicsit off márka de a féke jó: http://www.youtube.com/watch?v=ridS396W2BY
Laguna '02 2.2dci initale

GOD!

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4893
  • Nem: Férfi
  • a TaliROCKant
    • Zár-Tár
Re: Renault Trucks
« Válasz #304 Dátum: 2013. Január 20. - 12:33:23 »
Két válasz is lehetséges (amennyire tudom):
Az egyik egy sima rendszám, a másik meg egy munkagép/lassú jármű rendszám. Ezt nem csak az olaszok és a fhansziák, hanem a németek is használják.

A másik prózaibb: csak bizonyos területen közlekedhet a jármű (gondolom kedvezőbb adózás miatt), vagy hogy dotált (olcsóbb) üzemanyaggal lehessen hajtani.
Renault kártyák, immós kulcsok, távirányítók minden mennyiségben

Wolf

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 3383
  • Nem: Férfi
  • Hárombeűs biztonság évszázadok óta: FÉK - az igazi
    • Renault Fuego 1.4 TL (1985)
Re: Renault Trucks
« Válasz #303 Dátum: 2013. Január 20. - 11:37:51 »
Én még csak olyan pótrendszámot láttam, ahol a vontatóéval egyezett a vontatmányé, de ez különbözik. Mindenesetre érdekes.

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #302 Dátum: 2013. Január 20. - 10:44:35 »
Annyira épp nem hülye ötlet de nem tudom pontosan. Emlékeim szerint a franciáknál nincs külön feltüntetve hogy mit húz és ugye bármilyen pótkocsit is húzhat.
Az olaszoknál van az, hogy a vontatmányon el kell helyezni a vontató rendszámát is.
Este nézegettem ez ügyben a netet de nem találtam érdemleges infót erről.

Bowril

  • Globális moderátor
  • *****
  • Hozzászólások: 7262
  • Nem: Férfi
  • Clio III 1.5dCi 106Le Monaco
    • www.renaultclub.hu
Re: Renault Trucks
« Válasz #301 Dátum: 2013. Január 20. - 10:24:13 »
lehet hülye ötlet, de nem lehet hogy a pót rendszáma amit vontatni szokott?
Minden írományom kizárólag a saját véleményemet, gondolataimat tükrözik, semminemű felelősséget nem vállalok értük!

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #300 Dátum: 2013. Január 19. - 20:37:03 »
Jó kérdésed van  :D
MOD: bújom a netet de még nem találtam infót erről...
« Utoljára szerkesztve: 2013. Január 19. - 21:49:46 írta arnoldh »

Wolf

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 3383
  • Nem: Férfi
  • Hárombeűs biztonság évszázadok óta: FÉK - az igazi
    • Renault Fuego 1.4 TL (1985)
Re: Renault Trucks
« Válasz #299 Dátum: 2013. Január 19. - 20:28:56 »
Mi ez a dupla rendszám a kólás autón?

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #298 Dátum: 2013. Január 14. - 18:22:49 »

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #297 Dátum: 2012. December 28. - 15:09:26 »

GOD!

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4893
  • Nem: Férfi
  • a TaliROCKant
    • Zár-Tár
Re: Renault Trucks
« Válasz #296 Dátum: 2012. December 28. - 14:18:05 »
Vegyél vissza, mert kinyomtatlak színesbe :P
Renault kártyák, immós kulcsok, távirányítók minden mennyiségben

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #295 Dátum: 2012. December 28. - 14:14:38 »

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #294 Dátum: 2012. December 27. - 20:22:22 »
RENAULT hírek



Kattints a képre

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #293 Dátum: 2012. December 27. - 20:03:15 »
Üzemanyag megtakarítást szolgáló formatervezés





forrás: www.renault-trucks.hu

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #292 Dátum: 2012. December 27. - 19:19:05 »
2013 júniusában a RENAULT Trucks teljesen megújítja járműkínálatát

A hannoveri IAA kiállítás alkalmával a Renault Trucks elnöke, Heinz-Jürgen Löw bejelentette a távolsági áruszállító, az építőipari és az áruterítő járműcsaládok 2013 júniusára tervezett teljes megújítását.

A Volvo csoporton belüli minden márkának a csoport átszervezésével megkezdett megerősítését kihangsúlyozva, azt szeretné, ha a Renault Trucksból a kiválóság mintaképe válna.
A hannoveri kiállításon tartott sajtókonferencián Heinz-Jürgen Löw, a Renault Trucks elnöke bejelentette, hogy az Euro 6-ra való áttéréssel már 2013 júniusától lehetővé válik a távolsági áruszállító, az áruterítő és az építőipari járműcsaládok teljes megújítása. Jelenleg a Renault Trucks tesztpályáin és a kiemelt partnereknél, valós üzemeltetési körülmények között folyik az érintett járművek tesztelése, mivel a Renault Trucks az ügyfelek igényei és elvárásai alapján tervezte meg és fejlesztett ki ezeket a járműveket. Az új járműkínálattal a kiválóság elérése a cél, és a Renault Trucks mindent megtesz ennek érdekében. Heinz-Jürgen Löw előre felhívta a figyelmet: „Júniusban egy igazi forradalmi átalakulás részesei lehetnek. Új járműveink nem csupán a formatervezés, de a teljesítmény tekintetében egyaránt meglepetést szereznek Önöknek. Célunk a kiválóság, aminek eléréséért mindent megteszünk.”
Az IAA kiállítás alkalmat kínált arra is, hogy a Renault Trucks bemutassa a jövőbeni Euro 6-os motorjai technológiáját. A felsőkategóriás típuscsalád egy új 11 literes, hathengeres, közös nyomócsöves befecskendező rendszerrel ellátott DTI 11 motort kap, amelyhez az Euro 6-os előírásoknak megfelelően átalakított SCR kipufogógáz-utókezelő rendszer kapcsolódik. A Renault Trucks a rendszer optimális teljesítményének biztosítása érdekében különböző megoldásokat kombinál, mint például a kipufogógáz újrafelhasználása a motorindítási szakaszokban, szívó- és kipufogóoldali szelepek, illetve az égést szabályozó különleges beállítási programok alkalmazása. Az utókezelő rendszert egy részecskeszűrő egészíti ki, amely a Renault Trucks mindegyik Euro 6-os motorján megtalálható. Hasonló technológiával működik a 13 literes DTI 13 motor, amely az ekkora hengerűrtartalmú motoroknak megfelelő elektronikus adagoló-porlasztó rendszerrel készül.
A középkategóriás típuscsaládjához a Renault Trucks egy új négyhengeres, 5 literes hengerűrtartalmú DTI 5 motort és egy új hathengeres, 8 literes hengerűrtartalmú DTI 8 motort fejlesztett ki. Mindkét motorhoz egy kipufogógáz-visszavezető EGR-rendszer kapcsolódik, amely az égés során újrahasznosítja a kipufogógáz egy részét, és redukálja a motor által termelt nitrogén-oxidokat (NOx). A megmaradó NOx eltávolítása az SCR-rendszerben végbemenő katalízissel történik. Végül, a rendszert kiegészítő részecskeszűrő biztosítja az Euro 6-os előírásoknak megfelelő nagyon alacsony részecske-kibocsátást.
Az új Euro 6-os motorjaival a Renault Trucks hármas célt szeretne elérni: az Euro 6-os előírásoknak megfelelő, valamint a fogyasztás, a megbízhatóság és a karbantartás terén az Euro 5-ös motorokhoz hasonló, illetve azoknál jobb motorokat kínálni az ügyfeleknek.
Pillanatnyilag nem merült fel igény az ügyfelek részéről az új előírások bevezetését megelőzően, és a Renault Trucks jelenlegi járműkínálata tökéletesen megfelel az elvárásaiknak, többek között a fogyasztás kézben tartása tekintetében.
A fogyasztás csökkentése terén úttörő és élenjáró All For Fuel Eco kezdeményezés jól mutatja a vállalat valamennyi dolgozójának bevonását az üzemanyag-megtakarítást célzó munkába, kezdve a tehergépkocsi tervezésétől, egészen a Renault Trucks hálózatban végzett karbantartásáig. Ez az ügyfelek számára az Optifuel Solutions néven ismert, számos eszközt és szolgáltatást kínáló megoldásokban realizálódik. Segítségükkel az ügyfelek többek között a legmegfelelőbb meghajtási mód (elektromos, hibrid, CNG vagy dízel) kiválasztásával összeállíthatják a járművüket, képezhetik gépjárművezetőiket, nyomon követhetik és elemezhetik teherautóik fogyasztását, valamint gondoskodhatnak járművük megfelelő karbantartásáról, kihasználva az üzemanyag-megtakarítást célzó különleges szolgáltatásokat. A számok önmagukért beszélnek. A Renault Trucks robotizált sebességváltóival akár 7 %-kal, az Optifuel Programmal pedig akár 15 %-kal csökkenthető egy flotta fogyasztása, és eddig már 21000 járművezető vett részt a gazdaságos vezetésről szóló Optifuel képzésen.
Ma, a 2,8 és 120 tonna közötti járművekkel, a Renault Trucks minden ügyfél és minden szakma igényeinek megfelelő teljes járműpalettát kínál. Ezen kívül a gyártó a piacon található, alternatív energiával működő járművek legszélesebb kínálatával rendelkezik, amelyen belül a teljesen elektromos üzemű, 4,5 tonnás Maxity Electric, a hibrid üzemű, 19 vagy 26 tonnás Premium Distribution Hybrys Tech és a földgázüzemű, 19 vagy 26 tonnás Premium Distribution CNG modellek egyaránt megtalálhatók. Eközben a Renault Trucks többek között egy kísérleti jármű, a Midlum Electric kidolgozásával folytatja kutatásait. Jelenleg három ilyen járművet tesztelnek a kiemelt partnereknél: Lyonban a Carrefour és a STEF vállalatoknál, valamint Zürichben és Lausanne-ban a Nestlé Suisse vállalatnál.
Bár a városi járművek egyre inkább alternatív meghajtási technológiákkal készülnek, a távolsági szállítás területén a dízelüzem továbbra is kiemelt fontosságú lesz, és ez még sokáig így is marad.
Éppen ezért a Renault Trucks folytatja a fogyasztás további csökkentésére irányuló kutatásait. A hannoveri kiállításon bemutatott CX/03 ipari formaterv-tanulmány elkészítésekor a tervezők az aerodinamikai tulajdonságokat helyezték előtérbe, és különös gondot fordítottak arra, hogy a jármű minél könnyebb legyen. A tehergépkocsi hűtőrácsa például csöves szerkezetű, amely alumínium és szénszál kombinációjából áll, és az alján elhelyezett három légterelő lap biztosítja a légáram oldalra való elvezetését. A CX/03 arra hivatott, hogy bemutassa a Renault Trucks üzemanyag-megtakarítás terén megszerzett tudásának kvintesszenciáját, és hogy irányt mutasson a kiválóság eléréshez.
Ezek a kutatások tökéletes összhangban állnak a Renault Trucks Deliver kötelezettségvállalással, ami ma fontosabb, mint valaha. A tehergépkocsik kulcsfontosságú szerepet játszanak modern életünkben, hiszen velük szállítjuk a különböző termékeket, élelmiszereket, terményeket, valamint a humanitárius segélyeket is. A Renault Trucks szeretne hozzájárulni ahhoz, hogy a közúti szállítás visszakapja az őt megillető rangot, és arra törekszik, hogy nem csupán az ügyfelek, hanem az egész társadalom javát szolgáló hatékony, környezetbarát szállítási megoldásokat kínáljon.

forrás: www.renault-trucks.hu
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 27. - 19:25:58 írta arnoldh »

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #291 Dátum: 2012. December 19. - 20:36:14 »
A RENAULT TRUCKS KETTŐS GYŐZELME

A 2012-es Truck Racing évad utolsó találkozóján a Renault Trucks – MKR Technology megszerezte a csapat-Európa-bajnoki címet. A 2010-ben elnyert bajnoki cím után ez már a második csapatbajnoki cím. A hétvégi versenysorozat harmadik futamán a versenyzők ráadásul kettős győzelmet arattak a zuhogó esőben. A napsütés hiánya azonban nem akadályozta meg a konstruktőrt, hogy partnerei és a teherautó-rajongók körében méltó módon megünnepelje bajnoki címét.
A rendkívül csapadékos időjárás ellenére a Truck Racing évad utolsó találkozója igazán nagy ünnep volt a Renault Trucks számára. A konstruktőr az MKR Technology csapattal mindössze 1000 ponttal nyerte el az Európa-bajnoki címet. Az évad zárásaként a versenyzők ragyogóan szerepeltek a Bugatti futamon a Renault Trucks színeiben, többek között a vasárnap reggel, Markus Bösiger és Adam Lacko által a szakadó esőben aratott nagyszerű kettős győzelemmel. Az utóbbi versenyző, a hétvége és a 2012-es évad zárásaként még a dobogó második fokára is felléphetett. A végső összesítésben Adam Lacko 330 ponttal a harmadik, Markus Oestreich 311 ponttal a negyedik és Markus Bösiger 282 ponttal a hatodik helyen végzett. A Team 14 háza táján szintén ünnepi volt a hangulat. Ez elsősorban a Renault Premiummal versenyző Anthony Janiec kitűnő hétvégi szereplésének volt köszönhető, aki viharos sikert aratva, négy versenyen négyszer dobogós helyet elérve fejezte be a szezont! Végül, az összesítésben a 9. helyen végzett.

A Francia Kupán az Aravi csapat immár egymás után másodszor nyerte el a francia bajnoki címet. A Renault Premiummal versenyző Lionel Montagne le tudta győzni a rá nehezedő nyomást, és a szezon legutolsó versenyén megszerezte a győztes címet! Teljes volt az öröm.

A 24 órás kamionverseny kiváló alkalmat biztosított a Renault Trucks Racing számára, hogy elindítsa a Facebookon a kamionverseny szimulátor-játékot. A Renault Trucks Racing mostantól PC-n, okostelefonon, illetve tableten (Android, Google Play, iPad, iPhone), és ettől hétvégétől kezdve a világ legnagyobb közösségi hálózatán is elérhető.

A Truck Racing iránti elkötelezettségéhez hűen, a Renault Trucks továbbra is a sportág elkötelezett híve marad. Ennek megfelelően a 2013-as évadban újra ott lesz a versenyeken. A konstruktőr tehát a jövő tavasszal várja rajongóit az új versenyévad megnyitására, hogy hódoljanak a sportág iránti szenvedélyüknek.

forrás: www.renault-trucks.hu

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #290 Dátum: 2012. December 09. - 20:51:25 »


MAGNUM teszt (kattints a képre)

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #289 Dátum: 2012. December 09. - 20:33:12 »


Kattints a képre

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #288 Dátum: 2012. December 09. - 20:02:05 »


Így vezess takarékosan...

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #287 Dátum: 2012. December 09. - 19:53:35 »


És ez volt a legelső utam kamionnal (kattints a képre)
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 09. - 20:56:26 írta arnoldh »

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #286 Dátum: 2012. December 09. - 19:47:25 »

Videó a képre kattintva indul...

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #285 Dátum: 2012. December 09. - 19:33:58 »


Egy kis történelem (kattints a képre)
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 09. - 21:01:21 írta arnoldh »

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #284 Dátum: 2012. December 08. - 23:06:01 »
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 08. - 23:11:07 írta arnoldh »

hadymano

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 106
  • Nem: Férfi
Re: Renault Trucks
« Válasz #283 Dátum: 2012. December 08. - 20:53:07 »

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #282 Dátum: 2012. December 08. - 16:26:32 »


Valamikor ezzel az autóval dolgoztam.... majd egy ehhez hasonlóval.....



Bocsi a reklámért!

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #281 Dátum: 2012. December 06. - 18:33:54 »
Épp ma láttam én is egy ugyanilyen kamiont, magyar rendszámost, de mire előkaptam a telót hogy lefotózzam elment az autó.

Balagge

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 2849
  • Nem: Férfi
  • DIESEL fanatik
Re: Renault Trucks
« Válasz #280 Dátum: 2012. December 06. - 12:11:48 »
azt hittem a Buszról :) nem néztem pontosan mire válaszoltál, csak láttam h. wolfnak írtál, és ez volt az utolsó hozzászólása neki :D
Clio II 1.5 dCi 82LE (2003)
Laguna II 1.9 dCi 120LE (2005)


hadymano

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 106
  • Nem: Férfi
Re: Renault Trucks
« Válasz #279 Dátum: 2012. December 06. - 11:54:30 »
sztem nem egyről beszélünk, én a renault premiumra gondoltam arra az ezüst színüre egy kicsit lejjebb!!! ;)

Balagge

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 2849
  • Nem: Férfi
  • DIESEL fanatik
Re: Renault Trucks
« Válasz #278 Dátum: 2012. December 05. - 22:53:55 »
Valamelyik Cég ilyennel szállít munkásokat, a környékünkön ! Már én is láttam sokszor !
Clio II 1.5 dCi 82LE (2003)
Laguna II 1.9 dCi 120LE (2005)


hadymano

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 106
  • Nem: Férfi
Re: Renault Trucks
« Válasz #277 Dátum: 2012. December 05. - 22:37:55 »

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #276 Dátum: 2012. December 04. - 21:50:55 »

hadymano

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 106
  • Nem: Férfi
Re: Renault Trucks
« Válasz #275 Dátum: 2012. December 04. - 16:14:53 »
nem tudom hogy mennyi van ebből a renaultból de éppen ma reggel láttam egy ugyan ilyet itt győrben de nem hiszem h ez volt mer szlovák rendszám volt rajta ,egyébként élőbe szebb mint így képen!!! :o

Wolf

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 3383
  • Nem: Férfi
  • Hárombeűs biztonság évszázadok óta: FÉK - az igazi
    • Renault Fuego 1.4 TL (1985)
Re: Renault Trucks
« Válasz #274 Dátum: 2012. November 27. - 22:17:01 »

Wolf

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 3383
  • Nem: Férfi
  • Hárombeűs biztonság évszázadok óta: FÉK - az igazi
    • Renault Fuego 1.4 TL (1985)
Re: Renault Trucks
« Válasz #273 Dátum: 2012. November 27. - 22:10:01 »
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 27. - 22:18:36 írta Wolf »

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #272 Dátum: 2012. November 27. - 22:09:15 »

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 27. - 22:01:19 írta arnoldh »

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #270 Dátum: 2012. November 27. - 21:57:57 »

arnoldh

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 1196
  • Nem: Férfi
  • Megane Berline
Re: Renault Trucks
« Válasz #269 Dátum: 2012. November 27. - 21:55:19 »