Szerző Téma: Kangoo  (Megtekintve 2308 alkalommal)

Misi00112

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 2
Re: Kangoo
« Válasz #152 Dátum: 2018. November 24. - 21:26:30 »
Sziasztok! Nekem a kangoo val kapcsolatba izzitási problémám van.Folyamatosan izzit .Kicsereltem az izzitó relét mert azt mondta az auto villamossági szerelő de a hiba fent maradt ?! Tip hol keressem a hibát ?

collosmester

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 17
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #151 Dátum: 2017. Július 13. - 15:40:38 »

 Megoldódott a klíma-problémám. Előzmények: 2005-ös Kangoom (első gazdija vagyok) klímája kifogástalanul működött 10 évig, majd lassan-gyorsan "kifáradt", ezért egy klímás kolléga újratöltötte, de egy év múlva (idén) amikor élesíteni akartam, nem indult a kompresszor. Izibe végig ellenőriztem az összes biztosítékot és relét, hibát nem találtam de továbbra sem indult. Hiába kapcsoltam nem kapott áramot a kompresszor, de ha megtápláltam akkor ment, viszont hűteni nem hűtött. Irány a szervíz egy újabb feltöltésre és ott kiderült, hogy kettő "O"-gyűrű a hunyó, mert elengedték a nyomást. Tehát "O"-gyűrű csere, tisztítás-nyomáspróba-töltés-nyomáspróba és HŰVÖS BOLDOGSÁG! Nem volt más baja, mint hűtőközeg nélkül nem akar hűteni. Érzékeny jószág! Menni sem akar, ha nincs benne benzin! (ezek a mai autók!) ::) ;D ;)

collosmester

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 17
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #150 Dátum: 2017. Június 05. - 22:50:44 »
Köszönöm szépen, máris keresem.

cliorsi

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 164
Re: Kangoo
« Válasz #149 Dátum: 2017. Június 05. - 15:28:56 »
Megane II 1.6 16V '05, Espace IV 2.0 16V '03

collosmester

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 17
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #148 Dátum: 2017. Június 05. - 14:33:54 »
Halvány reménytől remegő ajkakkal kérdezem: tudna valaki valami ötlettel segíteni, hogyan tehetnék szert villamos kapcsolási rajzra a 2005-ös 1,2-es benzines Kangoohoz, különös tekintettel a klíma berendezésre?

collosmester

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 17
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #147 Dátum: 2017. Június 05. - 14:22:32 »
Sziasztok! Jól jönne egy kis segítség, mert megakadtam. 2005-ös benzines 1,2-es Kangoom klímája nem működik. Ha bekapcsolom a kompresszor nem kap áramot. Ha külön megtáplálom, akkor működik. Melyik lehet a klíma reléje? A biztosítéktáblán minden biztosítékot ellenőriztem. Műszerfalon a ventilátor- és klímakapcsolót kibontottam, de nem látszik rajta semmi különös, befújtam WD40-el. Valakinek valami ötlet? Köszönöm.

r2d2

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 193
Re: Kangoo
« Válasz #146 Dátum: 2017. Május 24. - 21:35:31 »
Szia.
Ha minden jó akkor beszerelve a ködlámpát mérj feszültséget, illetve keresd meg a szakadást.

Robi72

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 3
Re: Kangoo
« Válasz #145 Dátum: 2017. Május 24. - 20:34:08 »
Sziasztok!
Tudnátok segíteni, tanácsot adni mi lehet a baj a kangoo ködlámpánkal.
Nem világít az első ködlámpánk. A hátsó az jó. Ha bekapcsolom a visszajelző a műszerfalon világít
de a ködlámpa kint nem. Megnéztem a biztosítékot a relét ezek jók. a ködlámpák jók mert kiszereltem és
közvetlenül aksiról működtettem úgy világítanak. Mi lehet a bej mit nézek még meg szerintetek.
Légy szíves segítsetek.
Köszönöm szépen,

Üdv: Robi

nadi

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 5
  • Nem: Férfi
    • www.nadi.video.hu
98-as kangoo központizár
« Válasz #144 Dátum: 2016. Május 13. - 22:51:30 »
Sziasztok!

Tudnátok nekem segiteni?
Van egy 98-as benzines Kangoo-n aminek acakol a  központizárja.

A problémám a következő:
A központi zár vezérlő reléje kattan, mikor kiadom a nyit vagy zár parancsot, de nem vezérlődik az ajtó.
A bizti táblán megmozgattam már az összes relét, de nem találom , hogy hol kattog.
Legalábbis a bizti táblán nem.
Valami kontakt hiba lehet, mert időnként, amikor kedve tartja, akkor kinyitja vagy zárja az ajtót.
A belsővilágitás megfelelően fel- vagy lekapcsol a távkapcsra.

Van valami ötletetek, hogy hol lehet elbújva az a fránya relé ? :)

köszönöm szépen!
Üdv Nadi

GOD!

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4893
  • Nem: Férfi
  • a TaliROCKant
    • Zár-Tár
Re: Kangoo
« Válasz #143 Dátum: 2016. Május 09. - 22:23:52 »

Ha turbó, akkor DTK. Nagyon korrektek voltak eddig mindig velem.
Renault kártyák, immós kulcsok, távirányítók minden mennyiségben

Kacsabácsi

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 5104
  • Nem: Férfi
  • Széles Utat, Gumi Fákat!!!
Re: Kangoo
« Válasz #142 Dátum: 2016. Május 05. - 16:45:58 »
... tegnap csörgött rám egy Cimbora, hogy az Ő Kengurujában nem bontható
    a jobbos féltengely? Akkor az tapsra csere, egyben?
   Vagy, valahogy még is le lehet műteni róla a kopogó külső csuklót, cserére?
     Olvastam itt ugyanezt a kérdést, de, választ nem találtam ... ???
Országút !!!   Benzingőz !!!   Rock N' Roll !!!
"Szép Az, Ami Érdektelenül Tetszik." (... Nagyapám)
"Normális Az, Ami A Többihez Hasonlít!" (... Apám)
... Engem Nem Fűz Semmilyen Érdek A Hasonlóakhoz ... !!! 

Lagunadci

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 245
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #141 Dátum: 2015. December 26. - 14:14:43 »
Nem nagyon jelentekztem azóta.

Kicseréltem egy bontottra, de továbbra sem volt jó, nem tudtam hova tenni a dolgot, mígnem pár napja elkezdett menet közben kéken füstölni a kocsi. A turbó megadta magát, ezért nem volt valószínű meg a töltőnyomás.
Szóval turbó középrész csere...

Más!!!

Ismét sikerült kifognom egy fasza szerelőt név nélkül.
Elvittem hozzá, mert nagyon csörgött a kocsi. Tudtam, hogy porlasztó probléma, amit megerősített. Elküldtük mind a 4-et bevizsgáltatni, amiből 3-ban szelepet cseréltek 60+FA... Hazajöttek betette ugyanúgy csörögnek, és hibakódot dobnak, tiszta ideg lettem. Azt mondta valszeg a 4.is szar lesz, ami miatt elkezdtem keresgélni bontottat. Kb 1 hónap keresés után idegből rátettem a DDT-t a kocsira mondom belenézek már az agyába és lőn világosság, nem voltak feltanítva az IMA kódok.

Elő a papírokkal, amiket kaptam a felújítás után, fellőttem az IMA kódokat a kocsiba és gyakorlatilag megszűnt a csörgés, csak nagyon kicsi maradt, de az már tényleg a 4, miatt lesz, mert abban nem cseréltek semmit, ugyanis átment a teszteken, de már nem mondhatni tökéletesnek. Szóval így jártam.

Feltettem hirdetni, majd megadta magát a turbó. Wizardos turbó volt nagyjábol 40-50K-t ment el.

Reanult Laguna II 1.9 dci Initiale 2001.12 NAVI, PHII műszeregység
Renault Kangoo 1.5 dci Privilege 2002
Renault Safrane 2.2 Vi 1996 eltávozott az örök vadászmezőkre
Renault 19 GTD 1.9 Chamade 1992 ő is eltávozott

Lagunadci

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 245
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #140 Dátum: 2015. Szeptember 23. - 20:05:29 »
Ma megnéztem és valszeg megvan a hiba.

A mérő cső tövében meg volt repedve a műanyag, és éppen csak hozzáértem el is türt, szóval most keresek 1.5 dci-hez töltőnyomásmérőt...
Reanult Laguna II 1.9 dci Initiale 2001.12 NAVI, PHII műszeregység
Renault Kangoo 1.5 dci Privilege 2002
Renault Safrane 2.2 Vi 1996 eltávozott az örök vadászmezőkre
Renault 19 GTD 1.9 Chamade 1992 ő is eltávozott

Lagunadci

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 245
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #139 Dátum: 2015. Szeptember 23. - 14:32:54 »

Köszi az infót, én is erre gondoltam, hogy az a pici cső lehet eldugulva... Megpróbálom átfújni....
Már csak azt nem értem, hogy akkor mégis mi alapján írja a nyomás értékeket a diagnosztika, ha le van húzva :D...
Reanult Laguna II 1.9 dci Initiale 2001.12 NAVI, PHII műszeregység
Renault Kangoo 1.5 dci Privilege 2002
Renault Safrane 2.2 Vi 1996 eltávozott az örök vadászmezőkre
Renault 19 GTD 1.9 Chamade 1992 ő is eltávozott

DiZzEe

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 1433
  • Nem: Férfi
  • Jelentéktelen Zsákmányállat
    • www.parasztok.hu
Re: Kangoo
« Válasz #138 Dátum: 2015. Szeptember 23. - 14:01:13 »
az a töltőnyomás érzékelő

Ha jól tudom, úgy működik, hogy van benne egy membrán amit a levegő tol és ezáltal méri a légnyomást
nekem is szarakodott.

lehúztam róla a kis csövet, sűrített levegővel finoman belefújtam. Azóta működik rendesen.
"Tied lehet az utolsó szó! Nekem nincs olyan:)"
"Aki nyavalyog, de nem változtat, annak még nem fáj eléggé..."
Csak olyan gyorsan vezess, amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud :)

Lagunadci

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 245
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #137 Dátum: 2015. Szeptember 19. - 17:59:09 »
K9K702 motorkód..... 770011957-es alkatrész.
Elméletileg ez a töltőnyomásmérő, viszont......

A probléma az, hogy nem megy a  turbó, nem tölt rendesen. Rátettem a dödötö nevű renault diag szoftot és nem ment 0,2 - 0,3 bar fölé a töltőnyomás. Miutána lehúztam a fenti cikkszámú alkatrészről a csatit az autó megtáltosodott és a töltőnyomás is felment rögtön 1.1 barra.

Kérdésem az, hogy az adott cikkszámú alkatrész az micsoda is, illetve, hogy ha ez ténylegesen a töltőnyomásmérő lenne, akkor miért ad mégis a diag nyomásértéket?

A Lagunámnál, ha lehúzom a mérőt rögtön megfagy a mérés...
Reanult Laguna II 1.9 dci Initiale 2001.12 NAVI, PHII műszeregység
Renault Kangoo 1.5 dci Privilege 2002
Renault Safrane 2.2 Vi 1996 eltávozott az örök vadászmezőkre
Renault 19 GTD 1.9 Chamade 1992 ő is eltávozott

sijoco

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 23
  • Nem: Férfi
    • Vasdíszmű - kovácsoltvas
Re: Kangoo
« Válasz #136 Dátum: 2015. Február 11. - 15:34:07 »

Igen, 1.5 dci!
Holnap megkeresem a felfogatását, és megnézem, tudok e vele valamit kezdeni!
Árulom a kocsit, és elég rossz fényt vet rá, ha leállítom, beremeg a kaszni!

Köszi a választ!
Kango 1.5 Dci

Némbee

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 535
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #135 Dátum: 2015. Február 11. - 06:28:15 »
1.5 dCi?  2-3 csavar, max. 5 perc, csak egy két kulcs kell hozzá. :)
Scenic II 1.5 dCi Privileg Luxus 101Ps  (2004) exClio III 1.2 16V Rip Curl 75Ps (2008) exKangoo 1.5 dCi ICE 68Ps (2006) exLaguna 2.0s Business 139Ps (1998) exR11 GTX 1.7 82Ps (1985)

sijoco

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 23
  • Nem: Férfi
    • Vasdíszmű - kovácsoltvas
Re: Kangoo
« Válasz #134 Dátum: 2015. Február 10. - 12:33:10 »
Egy kis segítség kellene nekem is!
Az alsó motortartó bakomat valószínű, ki kellene cserélnem!
Indításkor, és leállításkor nagyon nagyot ránt a kasznin!
Meg tudom oldani itthon is, vagy keressek egy műhelyt???
Ki kell ahhoz venni a motort???
Van a garázs plafonjában kampó, szóval, van hova felkötnöm a motort!!!
Kango 1.5 Dci

sijoco

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 23
  • Nem: Férfi
    • Vasdíszmű - kovácsoltvas
Re: Kangoo
« Válasz #133 Dátum: 2015. Február 10. - 12:30:21 »


Én is jártam már így, nekem a kormánykapcsoló rendetlenkedett!
Ha egy kicsit túlfordítottam, akkor elment minden világításom!
De ha csak hátul nincs fény, akkor az valóban valami bizti sz@rakodás lehet!
Kango 1.5 Dci

collosmester

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 17
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #132 Dátum: 2015. Február 09. - 11:11:08 »

Melyik henger a hunyó?, gyertya OK?, gyújtótrafó sajnos okozhat ilyen hibát. Az enyémen elég húzós volt a csere, mert csak egyben cserélhető a négy hengeré. ( 1.2 16V )

lengyel

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 5
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #131 Dátum: 2015. Január 21. - 23:05:43 »
1.4 kangoom van. olyan nmintha 3 hengeren menne aztan elkapja, van hogynagyobb fordulaton is beremeg, benzin filtert mar csereltem,mintha a3henger nem menne, lehet gyujtotrafo gond?

collosmester

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 17
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #130 Dátum: 2014. December 21. - 11:45:00 »

Szia!
 
  Én első körben átmozgatnám az összes biztosítékot és kapcsoló relét. Úgy szoktam, hogy kihúzom őket és vissza dugom. Persze egy kis WD40 sokat javít az esélyeken. Nekem is 2005-ös a Kangoom. 1.2-es benzines, szeretem. ;)

Litauszki

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 3
Re: Kangoo
« Válasz #129 Dátum: 2014. December 02. - 22:15:15 »
Sziasztok!
2005-ös Renault Kangoom van,1.5dci.Reggel beindítom,ráadom a világítást,megyek kinyitni a kaput.Jövök vissza,látom,hogy hátul nincs abszolút semmi viágítás.Se rendszámtábla világítás,se semmi.Dolgozni menni kell,és csak a városban megyek pár kilométert.Kiállok,becsukom a kaput,és már világít minden újból.Egyszer elment a műszerfal megvilágítás is pár hete,de az nem zavart ennyire,és az is visszajött később.Egy hónap múlva megy az autó műszakira reményeim szerint,és nem szeretném,ha ott produkálná ezt.Meg máshol sem.Tud valaki tippet adni,hogy mi lehet a hiba oka?Előre is köszönöm!

sijoco

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 23
  • Nem: Férfi
    • Vasdíszmű - kovácsoltvas
Re: Kangoo
« Válasz #128 Dátum: 2014. November 20. - 20:32:33 »
Sziasztok!

Nem találok a kangoomhoz 1,5 dci szívósor tömítést!
Sem az UNIX-nál, sem a BÁRDI-nál nincs!
Tud valaki segíteni???
Előre is köszi!
Üdv!

Kango 1.5 Dci

GOD!

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4893
  • Nem: Férfi
  • a TaliROCKant
    • Zár-Tár
Re: Kangoo
« Válasz #127 Dátum: 2014. November 09. - 21:11:53 »
A vevő oldalon ki szoktak száradni a kondenzátorok, tehát mielőtt nekiállsz átalakítani mindent, nem árt azokat sem ellenőrizni - pár forint darabja
Renault kártyák, immós kulcsok, távirányítók minden mennyiségben

nadi

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 5
  • Nem: Férfi
    • www.nadi.video.hu
Re: Kangoo
« Válasz #126 Dátum: 2014. November 05. - 21:21:57 »

Holnap kipróbálom remélem működni fog.
Köszi a válaszodat és a segitséget :)

Kacsabácsi

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 5104
  • Nem: Férfi
  • Széles Utat, Gumi Fákat!!!
Re: Kangoo
« Válasz #125 Dátum: 2014. November 05. - 21:19:27 »
... nekem '97  Espace így működik:

   Az ùjraszinkronozálás menete :
1 Kapcsolja be a gyùjtást.
2 Tartsa lenyomva 5 másodpercnél hosszabb
ideig az utastéri központizár kapcsológombot.
Az ajtózárak ekkor nyílnak, majd záródnak.
3 Kapcsolja ki a gyùjtást.
EttOEl a pillanattól kezdve 15 másodperc áll
rendelkezésére, hogy elvégezze az alábbi két
m¦veletet.
4 Nyomja meg kétszer 3 másodpercen belül az
elsOE távirányító gombját (az ajtózárak a második
alkalommal záródnak, majd nyílnak).
5. Nyomja meg kétszer 3 másodpercen belül a
második távirányító gombját (az ajtózárak a
második alkalommal záródnak, majd nyílnak).
6. az infravörös kód megfelelOE átviteléhez fontos,
hogy a 4. és az 5. m¦veletek során a távirányítót
az érzékelOE felé irányítsa. Ha a m¦velet
nem sikerült, elölrOEl kell megismételni.
7 Az ùjraszinkronizálás ezzel befejezOEdött, ellenOErizze
a központizár m¦ködését.
Országút !!!   Benzingőz !!!   Rock N' Roll !!!
"Szép Az, Ami Érdektelenül Tetszik." (... Nagyapám)
"Normális Az, Ami A Többihez Hasonlít!" (... Apám)
... Engem Nem Fűz Semmilyen Érdek A Hasonlóakhoz ... !!! 

nadi

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 5
  • Nem: Férfi
    • www.nadi.video.hu
Re: Kangoo
« Válasz #124 Dátum: 2014. November 05. - 21:13:55 »

Köszi, próbáltam már ugy is :(
a gond, hogy az első gombnyomás után az immo Led-je elkezd villogni.

Kacsabácsi

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 5104
  • Nem: Férfi
  • Széles Utat, Gumi Fákat!!!
Re: Kangoo
« Válasz #123 Dátum: 2014. November 05. - 21:10:50 »
... próbáld meg csak 1x, aztán kicsit később még egyszer, szóval, kicsit nagyobb szünettel ??? ...
Országút !!!   Benzingőz !!!   Rock N' Roll !!!
"Szép Az, Ami Érdektelenül Tetszik." (... Nagyapám)
"Normális Az, Ami A Többihez Hasonlít!" (... Apám)
... Engem Nem Fűz Semmilyen Érdek A Hasonlóakhoz ... !!! 

nadi

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 5
  • Nem: Férfi
    • www.nadi.video.hu
Re: Kangoo
« Válasz #122 Dátum: 2014. November 05. - 21:02:19 »
Sziasztok!

Következő problémám lenne, hátha tud valaki segiteni
Van egy 98-as Kangoo-m aminek az infrás távvezérlője nem vezérli a központi zárat.
Elemcserét és az elöregedett mikrokapcsolót már kicseréltem a távkapcsolóba. Telefonnal megnéztem, az infra működik ha a gombot nyomom.
Illetve időnként sokadik gombnyomásra azért vezérli a központizárat.
A neten találtam egy leirást amivel meglehet tanitatni a távkapcsot, de ez sem segitett.

1. gyújtás le
2. a központizár vezérlő gombját nyomjam 5 mp-ig, ekkor csattog kettőt a zár.
3. az immo LED folyamatosan világit, és ha ez megvan, akkor nyomjam meg 2x a távkacsp gombját.

Eddig minden okés, az első gombnyomás után kattan a zár, de ezután sem képes első gombnyomásra működtetni a zárakat.

Ha valaki tudna segiteni, az jó lenne.
Ha bonyolult, akkor teszek bele egy sima kétcsatornás RF vevőt :)

köszi a válaszokat előre is!

Üdv Nadi

educhi

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 7
Re: Kangoo
« Válasz #121 Dátum: 2014. Szeptember 11. - 17:24:52 »
Üdv!
Csatlakozom és örvendek hogy van kangoo topik!
Lenne egy(sok) kérdésem a féltengelyekkel kapcsolatban. 1,4es benzines 99-es abs nélküli,ez nem tudom fontos e.
Jobbra kanyarodáskor kigyorsításnál recseg ropog valami elöl. Gumiharangok épek,de 1 éve vettem kereskedésnél,szóval ez nem mérvadó..
Nagy valószínűséggel féltengelycsukló a hibás. A kérdés az az hogy valaki nem tudja,ezeknél lehet csak csuklót cserélni? Mert rendeltem egyet motorkód alapján,de nem lett jó.
Még szerencse 14 napig visszaveszik. Boltban aztán arra jutottak hogy elvileg ezekben csak komplett féltengelyt lehet cserélni,bár nem értem hogy akkor csak csuklót miért árulnak hozzá...?
Sok boltot megnéztem és mindenhol van. Ha rászánom magam a komplett (jobb) cserére tudtok tanácsot adni hogy milyet érdemes? Új utángyártott,új felújított,enyémet felújítani,vagy bontottat?
Előre is köszi ha tudtok segíteni!

Lagunadci

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 245
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #120 Dátum: 2014. Szeptember 03. - 11:43:18 »
Mindenképpen fogok állítani egy picit rajta és meglátjuk, hogy merre mennek el az értékek..
Nemrég a Lagunámon is középrészt cseréltem és ott is 4-szer 5-ször kellett állítgatnom ide oda, mire tökéletesek lettek az értékek.
Szerencsére, amikor jó volt még régi, akkor mentettem egy elég részletes táblázatot így volt mihez viszonyítani.....
Reanult Laguna II 1.9 dci Initiale 2001.12 NAVI, PHII műszeregység
Renault Kangoo 1.5 dci Privilege 2002
Renault Safrane 2.2 Vi 1996 eltávozott az örök vadászmezőkre
Renault 19 GTD 1.9 Chamade 1992 ő is eltávozott

GOD!

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4893
  • Nem: Férfi
  • a TaliROCKant
    • Zár-Tár
Re: Kangoo
« Válasz #119 Dátum: 2014. Szeptember 03. - 00:00:07 »
Érdekes, de nem tudok mást mondani, mint hogy nem jó. Hülyeséget nem akarok állítani, de nagyon kicsi résztől eltekintve a nyomások nem azok, amiknek lennie kéne (mondjuk a közös nyomócsövön jónak tűnik az érték) - Konzultálnom kéne nagyobb ászokkal, mint pl. Z vagy BP stb...
Renault kártyák, immós kulcsok, távirányítók minden mennyiségben

Lagunadci

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 245
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #118 Dátum: 2014. Augusztus 31. - 00:46:11 »
Excelben itt vannak a mérés értékei.
3 fokozatban ment a teszt, de a többiben is nagyjából ezek az értékek jöttek ki.
Kíváncsi vagyok a véleményedre.
fordulat-rail nyomás-töltőnyomás-sebesség értékeket rögzítettem.
jpg-t tettem a végére, hogy fel tudjam tölteni
Reanult Laguna II 1.9 dci Initiale 2001.12 NAVI, PHII műszeregység
Renault Kangoo 1.5 dci Privilege 2002
Renault Safrane 2.2 Vi 1996 eltávozott az örök vadászmezőkre
Renault 19 GTD 1.9 Chamade 1992 ő is eltávozott

Lagunadci

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 245
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #117 Dátum: 2014. Augusztus 31. - 00:38:05 »
Értelek és köszönöm.
A takarítást meg fogom ejteni, de a csúcsok felújítására nem fogunk 200-at elkölteni annyit már nem ér meg ez az autó, hisz alig megy évente kb 3-4 ezer km-t max...

köszi
Reanult Laguna II 1.9 dci Initiale 2001.12 NAVI, PHII műszeregység
Renault Kangoo 1.5 dci Privilege 2002
Renault Safrane 2.2 Vi 1996 eltávozott az örök vadászmezőkre
Renault 19 GTD 1.9 Chamade 1992 ő is eltávozott

GOD!

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4893
  • Nem: Férfi
  • a TaliROCKant
    • Zár-Tár
Re: Kangoo
« Válasz #116 Dátum: 2014. Augusztus 23. - 18:14:24 »
Jó. Akkor most vedd le a tankot, pucold ki alaposan, a benne levő gázolajat dobd ki. Mindenképpen cseréld le a szűrőt, és most vidd el a csúcsokat felújíttatni. Nem ártana beméretni a magasnyomásút sem. Párszor már leírtam, de elmondom újra: A magasnyomásút a gázolaj keni. Elégtelen kenés (benzin) esetén mikroszkopikus fémreszeléket kezd el termelni magából (ledarálja a saját belsejét), ami haza fogja vágni a csúcsokat, meg természetesen a pumpát is. Hiába stimmel minden érzetre, attól még ha ezt kihagyod, akkor nemsokára baszhatod az egészet: javíthatod sokkal többért
Renault kártyák, immós kulcsok, távirányítók minden mennyiségben

GOD!

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4893
  • Nem: Férfi
  • a TaliROCKant
    • Zár-Tár
Re: Kangoo
« Válasz #115 Dátum: 2014. Augusztus 23. - 18:09:31 »
Nem feltétlenül a legnagyobb gyorsításkor tölti a legtöbbet, de elég érdekes adat. A dCi 80-nak már tuti kellene az 1.1 bár, egyébként meg 0.9 lenne a normális...
Renault kártyák, immós kulcsok, távirányítók minden mennyiségben

Lagunadci

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 245
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #114 Dátum: 2014. Augusztus 22. - 20:43:48 »
Végre eljutottam ma, hogy gépre teszem a kocsit és megnéztem a töltőnyomást.  Az van amit sejtettem.
A töltőnyomás kicsi. Csináltam egy pár tesztet 2-es és 3-asban és a max töltőnyomás amit ki tudtam csikarni belőle 0,8 bar..

Van polcon a 2 db 1.9-es turbo mellett egy 1.5 turbo is majd azt megnézem, hogyan is lehet beállítani. Eredményekről természetesen beszámolok.
Reanult Laguna II 1.9 dci Initiale 2001.12 NAVI, PHII műszeregység
Renault Kangoo 1.5 dci Privilege 2002
Renault Safrane 2.2 Vi 1996 eltávozott az örök vadászmezőkre
Renault 19 GTD 1.9 Chamade 1992 ő is eltávozott

Lagunadci

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 245
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #113 Dátum: 2014. Augusztus 22. - 20:37:19 »

Ha esetleg valaki így jár mint fater..
Szóval benzin dizel helyett... Szerencsére hamar rájöttem, hogy benzin van a rendszerben, mivel eléggé elkezdett fémesen csattogni a motor..
Először is a kézipumpával leürítettem a tankot amennyire csak lehetett, majd kivettem a helyéről a gázolajszűrőt és teljesen kiürítettem, majd kitettem a napra, hogy amíg ténykedek minnél jobban kiszáradjon.
ezek után lehúztam a szivattyúról minden csövet és a 2 stekkert, valamint levettem találomra az egyik nagynyomású csövet a csúcsról. Ezek után indítoztam egészen addig, amíg a szivattyúból és a leszerelt csőből is csak levegő nem jött. Miután végeztem vele összeszereltem mindent, felpumpáltam kézzel a szivattyúig és gyakorlatilag pöcc röff gyönyörűen járt a motor.. Nem kapott semmi.

Ha esetleg valaki hasonlóan jár legyen ez egy kis HELP!!!!!
Reanult Laguna II 1.9 dci Initiale 2001.12 NAVI, PHII műszeregység
Renault Kangoo 1.5 dci Privilege 2002
Renault Safrane 2.2 Vi 1996 eltávozott az örök vadászmezőkre
Renault 19 GTD 1.9 Chamade 1992 ő is eltávozott

Lagunadci

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 245
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #112 Dátum: 2014. Augusztus 21. - 18:21:53 »
Srácok kérdés.

Apu benzint tankolt véletlenül hol tudom leggyorsabban leüríteni a rendszert?
Elől a szűrőnél a kéziszivattyúval, vagy van más gyorsabb lehetőség?

Nagyjából 5-6 liter volt benne gázolaj arra tankolt 11-12 liter benzint.  A nagynyomású rendszerből hogy tudom kitakarítani, vagy csak töltsem fel gázolajjal, aztán majd kidolgozza magából?
Reanult Laguna II 1.9 dci Initiale 2001.12 NAVI, PHII műszeregység
Renault Kangoo 1.5 dci Privilege 2002
Renault Safrane 2.2 Vi 1996 eltávozott az örök vadászmezőkre
Renault 19 GTD 1.9 Chamade 1992 ő is eltávozott

GOD!

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4893
  • Nem: Férfi
  • a TaliROCKant
    • Zár-Tár
Re: Kangoo
« Válasz #111 Dátum: 2014. Július 18. - 22:12:59 »
Nevetni fox, ha szar a hűtése, akkor is fel tud melegedni annyira, hogy bevillan. Ha az alapjárat túl alacsony hidegen, szintén tud ilyet csinálni (bár ugye Energy motorról beszélünk, aminél ezen korrigálnia kéne az ECU-nak).
Tud "parázslani" katasztrofálisan rossz szelepszárszimeringtől, de azt látni lehetne a kék füstön is. Lehet olajpumpa is, vagy végletekig olajsártól eltelt olajjárat is. A korára való tekintettel én lecserélném az olajat egy kis petróleumos átmosással, ha az újjal is csinálja, akkor leszedném a kartert, és kipucolnám fémtisztára. Csak ezek után cserélnék érzékelőt, vagy olajpumpát.
Mindez persze csak abban az esetben igaz, hogyha a kábelzárlatot ill. kontakthibát kizártam.
Renault kártyák, immós kulcsok, távirányítók minden mennyiségben

Hutó

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 1179
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #110 Dátum: 2014. Július 18. - 13:27:37 »
vagy kevés olaj, illetve attól függ milyen a kapcsolása a jeladónak kontakt hiba.

janek

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 164
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #109 Dátum: 2014. Július 18. - 11:45:30 »
Sziasztok!Szerintetek mi lehet az após Kangoojának az 1.2-es motorjával,hogy néha felvillan az olajnyomás lámpa.Olaj van benne  ::)
Létezhet,hogy olajszivattyú bajos?
Renault Laguna 2000évj. 2.0 16v 140le (F4R780) LPG

Némbee

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 535
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #108 Dátum: 2014. Július 11. - 07:46:24 »
( kapdbeszmajli)  ;D

De , hogy ne csak offoljunk:
volt a Kangookba szakaszos ablaktorlo fokozatanak állítható változata? Mostanság elég sokat esik és hianyolni kezdtem :)
Scenic II 1.5 dCi Privileg Luxus 101Ps  (2004) exClio III 1.2 16V Rip Curl 75Ps (2008) exKangoo 1.5 dCi ICE 68Ps (2006) exLaguna 2.0s Business 139Ps (1998) exR11 GTX 1.7 82Ps (1985)

GOD!

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4893
  • Nem: Férfi
  • a TaliROCKant
    • Zár-Tár
Re: Kangoo
« Válasz #107 Dátum: 2014. Július 11. - 00:00:46 »
tudom, Buherának a hátán olyan vastag a bőr, mint neked a képeden :P ;D
Renault kártyák, immós kulcsok, távirányítók minden mennyiségben

Némbee

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 535
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #106 Dátum: 2014. Július 10. - 08:07:35 »
Mondtam én, hogy az okosok majd megmondják... :)
De a többihez tartom magam, mert bazi makacs tudok lenni.
Ja és a kritikát is bírja az arcom :D
Scenic II 1.5 dCi Privileg Luxus 101Ps  (2004) exClio III 1.2 16V Rip Curl 75Ps (2008) exKangoo 1.5 dCi ICE 68Ps (2006) exLaguna 2.0s Business 139Ps (1998) exR11 GTX 1.7 82Ps (1985)

GOD!

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4893
  • Nem: Férfi
  • a TaliROCKant
    • Zár-Tár
Re: Kangoo
« Válasz #105 Dátum: 2014. Július 09. - 21:48:23 »
Mert fingod sincs a dolgokról. Ha nem teherként hozod be (külföldi papíron annak kell állnia), akkor megba*nak regadóval (teherre nincs!), és 2x kell vizsgáztatnod, hogy utólag teher lehessen. Az enyémet Oszy újnak akarta eladni visszatekert órával, amikor 189000-el behoztam. Vezetett szervizkönyv, megkímélt állapot és teher...
Renault kártyák, immós kulcsok, távirányítók minden mennyiségben

Némbee

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 535
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #104 Dátum: 2014. Július 07. - 12:27:49 »
Nagy vonalakban :)
Azért a külföldivel is óvatosan. Elég sok kangoo megfordul nalunk, koruk miatt a legtöbb már második tulajos autók. Többnyire keleti bevándorlók rúgják nekik, a szervizelest is keleti szokások szerint csinálják. ..
Az én véleményem: ha már külföld, akkor első tulajos, nagypapa autó, nem kisteher, hanem személy, amit aztán otthon teherre alakitva,vizsgaztatva nyustolhetsz tovább. Nem tomez így mennyire)működőképes, lehet baromsagot beszélek és ezt így nem lehet, majd az okosok megmondják. De pl. A múlt héten csináltam egy 2004-es kangoot, közel 180000 km-el első tulaj (osztrák) és gond nélkül hagyta a dolgok javítását, cseréjét, vegul kifizetet majd 2000 eurót. Persze nem nekem :)
Az én autóm 2006 novemberi, 118000-rel vettem, most 130-nal jár ami ugyen nem sok, ( lekopogom) de köszöni jól van.
Szvsz én így csinalnam.,
Scenic II 1.5 dCi Privileg Luxus 101Ps  (2004) exClio III 1.2 16V Rip Curl 75Ps (2008) exKangoo 1.5 dCi ICE 68Ps (2006) exLaguna 2.0s Business 139Ps (1998) exR11 GTX 1.7 82Ps (1985)

Zool

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 3
Re: Kangoo
« Válasz #103 Dátum: 2014. Július 07. - 11:47:56 »
Gondolom a lerúgott állapot és a minden szutykot beletankolókra való dci érzékenység miatt.