Szerző Téma: Kangoo  (Megtekintve 2310 alkalommal)

GOD!

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4893
  • Nem: Férfi
  • a TaliROCKant
    • Zár-Tár
Re: Kangoo
« Válasz #102 Dátum: 2014. Július 06. - 23:01:39 »
Renault kártyák, immós kulcsok, távirányítók minden mennyiségben

Zool

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 3
Re: Kangoo
« Válasz #101 Dátum: 2014. Július 03. - 15:24:05 »
Sziasztok!

A közeljövőben szeretnék venni egy kis puttonyost, a lehetséges anyagi keretek legoptimálisabb elköltése végett a Kangoo lett a befutó.

Tapasztalatból eredő tanácsokat szeretnék kérni, hogy mire figyeljek vásárlás előtt?

1.5 dCi (82 ló) motoros, tgk lesz az áldozat. 2004 környékéről.
Klíma, centrálzár, abs, villanyablak extralistásokat nézegettem.

Köszönöm a segítséget!

Lagunadci

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 245
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #100 Dátum: 2014. Június 28. - 22:26:55 »

Szia. Van DDT-s vackom, bár nem tudom, hogy ehhez van-e benne file, de kiderül holnap, mert leszkennelem vele.. Ha meg nem, akkor majd elkérem egy ismimtől a gyári diagját...
Ha jól tévedek és az a probléma, akkor a turbónál kell manuálisan állítani...

Reanult Laguna II 1.9 dci Initiale 2001.12 NAVI, PHII műszeregység
Renault Kangoo 1.5 dci Privilege 2002
Renault Safrane 2.2 Vi 1996 eltávozott az örök vadászmezőkre
Renault 19 GTD 1.9 Chamade 1992 ő is eltávozott

GOD!

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4893
  • Nem: Férfi
  • a TaliROCKant
    • Zár-Tár
Re: Kangoo
« Válasz #99 Dátum: 2014. Június 27. - 18:34:10 »
Igen, minden további nélkül, meg állítható is. Ha van ilyen OBDII-es vackod, akkor nézd meg vele a turbónyomást. Ha nincs, és pesti vagy, akkor megnézem neked a 7végén
Renault kártyák, immós kulcsok, távirányítók minden mennyiségben

retina

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 5
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #98 Dátum: 2014. Június 27. - 07:59:05 »
Sziasztok!Ide is beírom,hátha valaki válaszol a kérdésemre...
Renault Kangoo 1.9d-m van,Lucas rendszerrel!Kérdésem az lenne,hogy az adagolón levő légtelenítő szelepet hogy kell nyitni?Van rajta egy nyíl,hogy elvileg el kell forgatni,de sehogy nem jövök rá hogyan...
 

Lagunadci

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 245
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #97 Dátum: 2014. Június 27. - 00:05:34 »

Köszönöm az infókat megfogom nézni mit mutat. ELméletileg 82 LE-sét vettük rá, de meg kell nézni. A nyomásszabályzó az cserélhető, hogy ha nem jó van rajta? Vagy állítható?

ÉS rendben van nem foglak Apunak hívni :D :D
Reanult Laguna II 1.9 dci Initiale 2001.12 NAVI, PHII műszeregység
Renault Kangoo 1.5 dci Privilege 2002
Renault Safrane 2.2 Vi 1996 eltávozott az örök vadászmezőkre
Renault 19 GTD 1.9 Chamade 1992 ő is eltávozott

GOD!

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4893
  • Nem: Férfi
  • a TaliROCKant
    • Zár-Tár
Re: Kangoo
« Válasz #96 Dátum: 2014. Június 26. - 22:37:56 »
1.1-et töltene. de ha rossz (65 le) nyomásszabályzó van rajta, akkor nem tud...
1300 bár indítónyomással megy emlékeim szerint
...
és nem kell apunak hívnod
és nem is nálad van, vagy ha igen, akkor leszkapsz ;)
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 26. - 22:39:28 írta GOD! »
Renault kártyák, immós kulcsok, távirányítók minden mennyiségben

Lagunadci

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 245
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #95 Dátum: 2014. Június 26. - 10:08:29 »
Sziasztok.

Apunak van egy Kangoo 1.5 dci 82 LE.
Most nálam van egy ideje, és nagyon lustának találom, régebben sokkal jobban ment. Kérdésem megtudjátok-e mondani, hogy ennek a motornak a turbója mekkora töltőnyomást kell hogy adjon, illetve, hogy a befecskendezési nyomás mennyi max?
Előzményként pár éve volt rajta egy turbócsere, szerintem azóta lett lustább.. A turbó amúgy wizardos és azóta sincs vele baj, de meglesném már hátha látok valamit.

Köszi a válaszokat
Reanult Laguna II 1.9 dci Initiale 2001.12 NAVI, PHII műszeregység
Renault Kangoo 1.5 dci Privilege 2002
Renault Safrane 2.2 Vi 1996 eltávozott az örök vadászmezőkre
Renault 19 GTD 1.9 Chamade 1992 ő is eltávozott

retina

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 5
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #94 Dátum: 2014. Június 25. - 21:46:49 »
két félét is kipróbáltam,mind a kettővel ugyanaz a hibajelenség.

GOD!

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4893
  • Nem: Férfi
  • a TaliROCKant
    • Zár-Tár
Re: Kangoo
« Válasz #93 Dátum: 2014. Június 25. - 21:45:21 »
szar a szűrő, rossz fajtát raktál be...
Renault kártyák, immós kulcsok, távirányítók minden mennyiségben

retina

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 5
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #92 Dátum: 2014. Június 25. - 20:52:55 »
Sziasztok!Egy diesel Kangoo-t használok(1.9 D65).Problémám az,hogy üzemanyagszűrő csere után menet közben rángat,alapjáraton is bedadog.
A cserekor kitisztitottam a szűrő házat,cseréltem a tömitéseket.Utána a pumpával légtelenítettem is a rendszert.
Mi lehet a probléma és hogy tudnám elhárítani?
Köszi a segítségeteket előre is!

sijoco

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 23
  • Nem: Férfi
    • Vasdíszmű - kovácsoltvas
Re: Kangoo
« Válasz #91 Dátum: 2014. Május 25. - 20:58:28 »
Szia!

Egyenlőre megoldódódott a probléma!
Levettem az összes csövet az üzemanyagszűrőről, és a nagynyomású pumpáról!
Most egyenlőre műxik, és a visszajelző lámpa is elaludt!

Nem haragszom ám rád, ...és most már az autót is élvezem! :)

Még hezitálunk, illetve az asszony dolgozik szombaton, de lehet, hogy vasárnap elnézegetünk Szabadiba, az autókám rokonait meglátogatni!
Kango 1.5 Dci

Fgyuri

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 2
Re: Kangoo
« Válasz #90 Dátum: 2014. Május 24. - 22:30:20 »
Sziasztok!

Lehet-e valahonnan javítási kézikönyvet letölteni, netán venni, Kangoo-hoz? Nekem 1.2-es van 1999-ből.

w.lacika

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 87
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #89 Dátum: 2014. Május 16. - 20:22:55 »
az az üzemanyag szűrő..
ha a lentről jövő csövön nem jön levegő ,de a mások kettőn  mozognak bubik(egyiken jön a másokon megy )
akkor valószínűleg a nagynyomású pumpa tömítése...
arról már volt szó valamelyik topikban .
a nehézkes indítás adódhat abból.

a többi hibát sajnálom ,én annyira nem néztem végig az autót időhiány végett .-)
  dehát egy kereskedésben soha nem  néznek át mindent szerintem,csak amivel gond van.
remélem azért olcsón meg tudod javíttatni, és utána örömed leled benne,
mert azért csak egy RENAULT amit nagyon lehet szeretni
(én legalábbis szeretem a kis cliot ma kapott új oldalvillogókat füst színűt)
97' clio 1,2

sijoco

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 23
  • Nem: Férfi
    • Vasdíszmű - kovácsoltvas
Re: Kangoo
« Válasz #88 Dátum: 2014. Május 16. - 19:38:04 »
Sziasztok!

Kérlek segítsetek!
A pirossal megjelölt dolgot kérdezném, hogy mi az a motortérben, és mi a funkciója?



Azt tudom, hogy az üzemanyagot juttatja tovább, csak az vele a bajom, hogy az üzemanyag csőben buborékok jelennek meg, azaz levegős a rendszer.
A bejövő csőben nincs bubi, így arra a megállapításra jutottam, hogy innen jön a levegő!
A műszerfalon az elektromos hibát-vízes üzemanyagot jelző lámpa fel-fel villan, folyamatosan világít, megemelve a fordulatszámot!
Szóval, van megoldás a hibára, esetleg légtelenítéssel, tőmítéscserével orvosolható a hiba?
Az a baj, hogy nem is tudom mi a neve az alkatrésznek, így nem is tudok utána nézni, hogy mennyibe kerül!
Lehet, hogy ez miatt indúl nehezebben is, mert gázolaj helyett levegőt gyújtogat!

Tegnap délelött Fehérváron vásárolgattunk, nem is volt baj, ám a vásárlás után beugrottunk az apósomhoz, és onnan már nem tudtam elindúlni!
A negyedik indításra leszívta az aksit is!
Ezt már másodszorra csinálta velem!
Szídtam is a francia annyát, ás persze magamat is, hogy ilyen jól bevásároltam!
Szóval 2 óra töltögetés után szerencsérebegerjesztette az aksi, röffent.

De nem bíztam a véletlenre, inkább vettem egy új aksit (72 A / 750 indítóáram), hátha az a baja!
Ám így is kicsit fáradtan indúl, ezért gondoltam a levegőbuborékom miatt szarakodik!
Szóval:

A segítséget előre is köszönöm!

...egy dízelhez nem értő autós...

Üdv: Siki
Kango 1.5 Dci

Zsolt656

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 5
Re: Kangoo
« Válasz #87 Dátum: 2014. Május 04. - 09:09:31 »
A hűtőfolyadék visszajelző ikonja az izzítás mellett.Sajnos nincs klímám :( De akkor ez azt jelenti hogy könnyen hozzáférek :) Az izzítógyertyákat kiszedtük mind és mindegyik hibátlan volt.
Az indítási problémám hasonló mint ez csak nem ennyire durva.
http://www.youtube.com/watch?v=t309aWU4XXg

Némbee

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 535
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #86 Dátum: 2014. Május 02. - 13:05:52 »

Pontosan milyen ikon villan fel?

A szellőzőmoci és az előtét ellenállás a motortér felől érhető el, jobb oldalon, ahol a pollenszűrő is lakozik. Bár ha a tied nem klímás, akkor ott nem sok minden van. Szóval ott keresd, ahol az ablaktörlő mechanikája is van...

Váltó típusa vagy egy plaketten van a difi felső részén, vagy az olajbetöltő csavar környékén gravírozva.  3 litert be szokott nyelni, de pontosat csak a váltó típusának ismeretében lehet mondani.

Izzítógyertyákat ellenőriztétek már? Azokra elég érzékeny tud lenni. Persze sok minden más is lehet :)
Scenic II 1.5 dCi Privileg Luxus 101Ps  (2004) exClio III 1.2 16V Rip Curl 75Ps (2008) exKangoo 1.5 dCi ICE 68Ps (2006) exLaguna 2.0s Business 139Ps (1998) exR11 GTX 1.7 82Ps (1985)

w.lacika

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 87
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #85 Dátum: 2014. Május 01. - 21:44:57 »
97' clio 1,2

Zsolt656

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 5
Re: Kangoo
« Válasz #84 Dátum: 2014. Április 24. - 18:22:46 »
Sziasztok.Néhány kérdésre keresek választ.
Az autó egy 1.9 dTi Kangoo Express F9QR motorkóddal.

-Néha felvillan a műszerfalon a hűtőfolyadék-visszajelző ikon.Amikor huzamosabban 90-100 körüli tempóval haladok akkor alszik csak el.Gyanítom,hogy egy vezeték szigetelése sérülhetett meg,mert a probléma ált. nedves,párás időben keletkezik.Talán a hőgombánál lesz??
-Az utastér ventillátorom csak 3. fokozatban működik,mert tönkrement az előtét ellenállása.Hol találom a fűtőmotort és hogyan férek hozzá?(Le kell szedni a műszerfalat?? ???)
-Honnan tudom meg melyik fajta váltó van az autómon?A váltóházon hol kell keresni a jelölést?Ha már itt tartunk:Kinek milyen váltóolaj vált be?És hány liter kell a váltóba,mert sajnos a gyári kezelési útmutatója nem írja :/
-És végül a legnagyobb gondom:Hidegen elég nehezen indul az autó ha gázfröccs nélkül indítózok.Valószínű levegősödik a rendszer.A gázolajszűrő elé be van rakva egy műanyag előszűrő de ott nem látok buborékokat.A nyomócsöveknél néztük ott minden rendben.Remélem nem az adagolónál lesz a gond.

-Végül még annyi,hogy hol lehet találni szerelési útmutatót,vagy legalább robbantott ábrákat?A rajzok nagy segítségemre lennének.

Üdv! 8)
Zsolt

mario

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 26
Re: Kangoo
« Válasz #83 Dátum: 2014. Április 18. - 15:21:15 »

Köszönöm! Megnézem az egér szelepet hátha az a baja.
Na igen, a lényeget elfelejtettem 1.5 dci 68le :)
Egyébként amikor világít a lámpája az alapjárat is felmegy néha 1000-1100-ig.

DiZzEe

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 1433
  • Nem: Férfi
  • Jelentéktelen Zsákmányállat
    • www.parasztok.hu
Re: Kangoo
« Válasz #82 Dátum: 2014. Április 18. - 14:54:53 »
Régebben nekem is adódott ez a probléma, csak nekem 1.5 dCi Thalia-nál (68Le)

Kitisztították az EGR szelepem és azóta nem adódott a probléma.
A tengelykapcsoló kapcsolója szarakodik nekem.Annyit csinál, hogy nagy ritkán, nem esik vissza a fordulat kuplungolás után. Pár 100Ft-os téma, de nem jutottam el addig hogy kicseréljem.
Remélem segítségedre voltam.
"Tied lehet az utolsó szó! Nekem nincs olyan:)"
"Aki nyavalyog, de nem változtat, annak még nem fáj eléggé..."
Csak olyan gyorsan vezess, amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud :)

mario

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 26
Re: Kangoo
« Válasz #81 Dátum: 2014. Április 18. - 14:42:28 »
Sziasztok! Kérnék szépen segítséget a kangoo sok hibája közül az egyik megoldásához. Jelentkezett először, hogy menet közben felvillant, néha néhány másodpercig világított az izzító ikon. Eltűnt, hibakód nem rögzült. Kb. 2 hete megint felvillant, és elment az autó ereje, de csak 1-2mp-re. Ma megjelent újra, de sokkal agresszívebben.
Amikor világít:
-Néha felpörög a motor kuplungolás közben 3-4ezer közé, aztán vissza a helyére.
-1-ben elindulok, kipörög rendesen ahogy kell, de 2-ben 30km/h-nál megáll a mutató, mintha szerviz üzemmódba menne a járgány. Padlózott gázpedálnál nagyon lassan tovább gyorsul.
-Gyorsan telefon elő, hibakód olvasás. Fojtószelep/gázpedál érzékelő hibát jelzett.

Pedálnál szétkaptam, csak 2 potméter. Nem szakadt, nem kopott, nincs megégve, hibátlan.
Elindultam haza, mivel muszáj és kb 1km után eltűnt a hiba, és minden megjavult. Kicsit később egy röpke pillanatra megint jelentkezett. Azóta eljöttem 30km-t városban és azon kívül is zötykölődős utat sem kerülve, de nem jött vissza.
Környéken még eljárok vele, amíg megadja magát és javíthatom, de mostanában 300km-es utak várnak autópályán. Onnan drága hazahozatni.
Tudtok segíteni, mi lehet a gond, hol keressem, mit ellenőrizzek? (most nincs hibajelzés és jelenség sem)

dejódiópótló

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 9
Re: Kangoo szívás
« Válasz #80 Dátum: 2014. Április 18. - 09:08:56 »


Elismerem:)  Temetni jöttem nem dícsérni... Egyébként azóta is szépen megy.
A fogyasztás szemtelenül alacsony, 5-6 l között árúval pakolva(300 kg) és város(BP belső részei) 70% autópálya 110-130 vegyesen.

Vannak bosszantó dolgok, de még így kezelhetőek és vállalhatóak.
Mondjuk a relé árakon meglepődtem elég drágák. 7-8e ft.

w.lacika

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 87
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo szívás
« Válasz #79 Dátum: 2014. Április 14. - 20:34:18 »
látod milyen egyszerű volt a megoldás.
te meg már el akartad ásni :)
97' clio 1,2

dejódiópótló

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 9
Re: Kangoo szívás
« Válasz #78 Dátum: 2014. Április 14. - 17:32:18 »

Eljutottam...  hibakódkiolvasás megvolt, főreklé nem kapcsolt. Egyébként minden ok.
 3K volt a költség. Mivel műszaki dolgokkal foglalkozunk, megmutatták hol a relé (azt mi rendeljük) és ennyi.   Egy cetlire feljegyeztem mi a teendő a tartós üzem érdekében szerintük, és mentem tovább.

Max respect, 100 % korrektség.

dejódiópótló

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 9
Re: Kangoo szívás
« Válasz #77 Dátum: 2014. Április 13. - 23:45:46 »
Mindenképpen, csak nem hétfőn, hanem kedden.

Jakab

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 928
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo szívás
« Válasz #76 Dátum: 2014. Április 13. - 17:58:43 »
R19 2.0 16v

dejódiópótló

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 9
Re: Kangoo szívás
« Válasz #75 Dátum: 2014. Április 13. - 17:14:59 »
  Ezt nem hiszem el!

Most indultunk volna áthúzni az autót, mert holnap reggel szoros az időbeosztásom.    Hátramenetben úgy gondoltam  önindítóval cuszi kuplunggal  átmegyek  egy akadályon, ui kézzel kellet kivenni az autót a helyéről oda nem fértünk volna kötéllel.

Beindult rántott egyet leállt. Következőre indult .
Azóta ketyeg megy szépen. Se buborék se semmi.

Érthetetlen, mert előtte 2 000-es fordulatig meg se moccant addig pörgettük féktisztítóval kb 20 mp-en keresztül.

 Arol 2T olaj ment bele tele a tank és egy új 3 mikronos Mahle  gázolajszűrőt új olajat ,olaj és légszűrőt kapott.

Kutya legyek ha értem.

dejódiópótló

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 9
Re: Kangoo szívás
« Válasz #74 Dátum: 2014. Április 11. - 23:53:59 »

Hétfőn bombázzák szét .

Ők:http://adagolo-injektor-javitas.net/

Meglátjuk.
ha nem gazdaságos akkor megy a levesbe.

Alpar

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 75
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo szívás
« Válasz #73 Dátum: 2014. Április 09. - 12:51:45 »

dejódiópótló

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 9
Re: Kangoo szívás
« Válasz #72 Dátum: 2014. Április 08. - 18:28:29 »
Ma beszéltünk... a helyzet elkeserítő szerintem nagynyomású szivattyúra és porlasztókra biztos nem költök cca 300 k-t amikor az autót 350-ért vettem dec elején. Ez munkaeszköz ahol racionális döntést kell hozni. z esetben a  papírköltslget  és az autót inkább bukom és eladom kb 200-250e FTért  még 1,5 év vizsgával.

Van a dolognak egyfajta racionalitása. ugyanis a járművet rendben és karban  tartjuk ésszerű keretek közt költünk is rá ,de egyszerű közlekedési eszköznek a munkához szükséges eszköznek tartom.


dejódiópótló

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 9
Re: Kangoo szívás
« Válasz #71 Dátum: 2014. Április 07. - 13:30:36 »

Alpar

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 75
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo szívás
« Válasz #70 Dátum: 2014. Április 07. - 12:00:14 »
Majdnem biztos, hogy valahol tömítetlenségi problémája van. Leggyakrabban gázolajsz.-nél szokott. Csak delphit rakj bele, ha rám hallgatsz.

Jakab

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 928
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo szívás
« Válasz #69 Dátum: 2014. Április 07. - 10:20:42 »
A hidegindítót felejtsd el. Pillanatok alatt kicsinálod a motort.
DCI
http://renaultspecialista.hu/
« Utoljára szerkesztve: 2014. Április 07. - 10:22:28 írta Jakab »
R19 2.0 16v

dejódiópótló

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 9
Kangoo szívás
« Válasz #68 Dátum: 2014. Április 07. - 09:45:53 »
2003 Renault Kangoo 1,5 dci a forgalmi 65 lovas a z oldalán 80 le.
Nov óta van nálam azóta leszaladt 14000 km-t
200k van benne.


eddig pöccre indult
 Tegnapelőtt pálya 130-al és város vegyesen 400 km. Pálya utá nem pöccre hanem 3-4 átforgatásra de indult, utolsó út üzemmelegen. leállítottam majd 3-4-5 óra múlva nem indult csak pörgeti az önindító. Motor átforog üzemanyaggal félig van.

Hibajel semmi.
Van valakinek ötlete?
Jöhet privátban is. Holnap , már mennie kellene az a utónak. de teljesen hülye vagyok hozzá, csak hajtottam. (nem műszakilag tehát nem béna vagyok, hanem nem érdeket az autó megkapta a friss olajat szűrőket és ennyi. Gázolajszűrő azt sem tudom hol van.(de, megtaláltam9

nagynyomású szivattyú 8200057225 számú Delphi.
Gázolaj elosztó(?) 820057345
Vákuum pumpa 8200113585
Motorkód(motorszám?) K9KA704


Közben annyi változás sikerült hidegindítóval beröffenteni szépen megy tartja az alapjárati fordulatszámot.  Ha leállítom pár percen belül pöccre indul fél óra múlva kis köszörülésre órák múlva meg sehogy hanem hidegindítóval.   Akkor is ha meleg ,langyos a motor.  A gázolajszűrőben viszont légbuborékok mennek oda vissza az üzemanyagtartály felől buborékmentes a bejövő  hideg gázolaj autó teljesen teletankolva.
Most rendeltem gázolajszűrőt  holnapra érkezik kicserélem, de szerintem nem ez a hiba.
prémium gázolaj és Liqui Moly 5150-es adalékot kapott a hosszú út előtt.

Hibajel semmi.
Van valakinek ötlete?
Jöhet privátban is.
Olyan is jöhet privátban aki ért hozzá, átnézné az autót.

PL olvastam itt DCI topiktárról ha valaki elküldené az elérhetőségét.

Köszönöm a segítséget.

Drunken

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 438
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #67 Dátum: 2014. Március 24. - 02:43:06 »

minimális befúvás mindig is lesz, a levegő csere miatt. a lezárhatót lezárhatod, de pl a szélvédőnél úgyis bejön majd a levegő. tudtommal ez így működik szakszerűen a kocsikban újban-régiben egyaránt. :)
Renault R19 Chamade 1.4 Energy Ph2

para

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 4
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #66 Dátum: 2014. Március 23. - 20:26:51 »
Hello!
Következő kérdés:
A szellőzőt mennyire macerás szétszedni? Az a problémám, hogy elzárt állapotban is van egy kicsi légbefúvás, mintha valami nem zárna rendesen. Nem zavaró csak észrevettem. Ha nem kell a fél autót lebontani, akkor megnézném.Köszi a válaszokat előre is!

para

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 4
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #65 Dátum: 2014. Március 19. - 22:06:03 »
Szétszedtem a szivattyút, és mivel nem láttam semmi érdemleges hibát összeraktam, hogy rendelek egy komplett újat. Azért kipróbáltam, és láss csodát működik ;D

Némbee

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 535
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #64 Dátum: 2014. Március 19. - 06:03:39 »
Van benne egy váltó szelep. Az szokott megragadni. Óvatosan szét lehet pattintani, belenezni, takarítani, de rintkan lesz tartósan jó. Inkább csere.
Azért nem árt ranezni a csovekre és spricnikre is, nincsenek-e elrepedve,eldugulva,stb. :)
Scenic II 1.5 dCi Privileg Luxus 101Ps  (2004) exClio III 1.2 16V Rip Curl 75Ps (2008) exKangoo 1.5 dCi ICE 68Ps (2006) exLaguna 2.0s Business 139Ps (1998) exR11 GTX 1.7 82Ps (1985)

para

  • Újoncok
  • **
  • Hozzászólások: 4
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #63 Dátum: 2014. Március 18. - 20:51:52 »
Sziasztok!
Két napja nálam van egy 1.2-es Kangoo. Nagyon tetszik remélem jó kis gép lesz.Ami hibát találtam az az első szélvédőmosó. Hallom hogy teker a motorja,de nem spriccel az ablakra. A hátsó tökéletesen működik. Amennyire szétszedtem annyi látszik, hogy egy motor hajtja előre és hátra is a folyadékot. Tehát valószínű a motor jó. Valakinek ötlete?

Némbee

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 535
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #62 Dátum: 2014. Március 13. - 20:04:18 »
Remélhetőleg holnap már nem lesz hajtás, talán lesz időm megeroszakolni a diag stekkert és reménykedni, hogy nem hétfőn készült az autóm elektromos rendszere. A dög meg reménykedhet, hogy holnap nem seggel kelek fel. :)
Hát kíváncsi leszek.
Scenic II 1.5 dCi Privileg Luxus 101Ps  (2004) exClio III 1.2 16V Rip Curl 75Ps (2008) exKangoo 1.5 dCi ICE 68Ps (2006) exLaguna 2.0s Business 139Ps (1998) exR11 GTX 1.7 82Ps (1985)

GOD!

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4893
  • Nem: Férfi
  • a TaliROCKant
    • Zár-Tár
Re: Kangoo
« Válasz #61 Dátum: 2014. Március 13. - 13:58:12 »
Clippel. Namost a vicc az, hogy nem mindig veszi a lapot, UCH kérdése (mondjuk el lehet magyarázni az UCH-nak is a dolgokat). Mondok érdekesebbet: olyan is van, hogy 1-2-ben van tempomat, 3. fokozattól meg nincsen.
Renault kártyák, immós kulcsok, távirányítók minden mennyiségben

Némbee

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 535
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #60 Dátum: 2014. Március 10. - 11:48:34 »
Szerettem volna már hétvégén, de túl jó idő volt ahhoz, hogy otthon maradjunk...
Igyekszem :)
Scenic II 1.5 dCi Privileg Luxus 101Ps  (2004) exClio III 1.2 16V Rip Curl 75Ps (2008) exKangoo 1.5 dCi ICE 68Ps (2006) exLaguna 2.0s Business 139Ps (1998) exR11 GTX 1.7 82Ps (1985)

DiZzEe

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 1433
  • Nem: Férfi
  • Jelentéktelen Zsákmányállat
    • www.parasztok.hu
Re: Kangoo
« Válasz #59 Dátum: 2014. Március 10. - 11:23:37 »
A tempomatos projektet kifejtheted majd bőven is a topicodban, arra én is kíváncsi vagyok
:)
"Tied lehet az utolsó szó! Nekem nincs olyan:)"
"Aki nyavalyog, de nem változtat, annak még nem fáj eléggé..."
Csak olyan gyorsan vezess, amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud :)

Némbee

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 535
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #58 Dátum: 2014. Március 10. - 10:48:37 »
Bejaratom kicsit a régi kapcsolatokat, talán sikerül valamit inteznem :)

A tempomat projekt (tesztelés alatt) után ez lesz a következő.

Tudja valaki, hogy a tempomat visszajelzot miként lehet aktivalni a muszercsoporton? Clippel vagy  manuálisan?
Scenic II 1.5 dCi Privileg Luxus 101Ps  (2004) exClio III 1.2 16V Rip Curl 75Ps (2008) exKangoo 1.5 dCi ICE 68Ps (2006) exLaguna 2.0s Business 139Ps (1998) exR11 GTX 1.7 82Ps (1985)

DiZzEe

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 1433
  • Nem: Férfi
  • Jelentéktelen Zsákmányállat
    • www.parasztok.hu
Re: Kangoo
« Válasz #57 Dátum: 2014. Március 10. - 10:03:09 »
Azt is el tudom képzelni, hogy a Renault-ba is megcsinálják.
Szerelőmmel beszéltem már erről, mondta nem probléma kiütni a folytást. 50-60eFt körül van az ára.
"Tied lehet az utolsó szó! Nekem nincs olyan:)"
"Aki nyavalyog, de nem változtat, annak még nem fáj eléggé..."
Csak olyan gyorsan vezess, amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud :)

Némbee

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 535
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #56 Dátum: 2014. Március 10. - 09:48:30 »
150000 körül, de ez leginkább azoknál jön elő, akik a gyári olajcsere periódust veszik alapul. (20000-30000km)
Mivel én hasznaltan vettem és nem ismerem az előéletét, cserélni fogom az biztos. De akkor már egy 82-es update is befigyelhetne. :) Van valaki aki ezt a műveletet végre tudja hajtani?
Ismerek valakit aki fel tud tölteni másik szoftvert, de kell egy másik motorvezerlo, amiből kinyeri az infot...
Scenic II 1.5 dCi Privileg Luxus 101Ps  (2004) exClio III 1.2 16V Rip Curl 75Ps (2008) exKangoo 1.5 dCi ICE 68Ps (2006) exLaguna 2.0s Business 139Ps (1998) exR11 GTX 1.7 82Ps (1985)

DiZzEe

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 1433
  • Nem: Férfi
  • Jelentéktelen Zsákmányállat
    • www.parasztok.hu
Re: Kangoo
« Válasz #55 Dátum: 2014. Március 10. - 09:03:21 »
Ha jól tudom 1:1-ben megegyezik a 82 lovaséval.
Olvastam már én is a hajtókar csapágy problémáról, de azt hány km-nél érdemes cserélni?
"Tied lehet az utolsó szó! Nekem nincs olyan:)"
"Aki nyavalyog, de nem változtat, annak még nem fáj eléggé..."
Csak olyan gyorsan vezess, amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud :)

w.lacika

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 87
  • Nem: Férfi
Re: Kangoo
« Válasz #54 Dátum: 2014. Március 08. - 18:06:44 »
én nem titkolok semmit, csak azt mondtam nem vagyok egy márka specialista...
sajnos láttam már egy párat.
97' clio 1,2

sijoco

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 23
  • Nem: Férfi
    • Vasdíszmű - kovácsoltvas
Re: Kangoo
« Válasz #53 Dátum: 2014. Március 08. - 07:41:34 »
Azért, akármennyire is titkolod, értesz hozzá!  ;D
Köszi az infót, utána vizslantok!
Kango 1.5 Dci