Szerző Téma: VelSatis  (Megtekintve 5309 alkalommal)

Habarodix

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 338
Re: VelSatis
« Válasz #127 Dátum: 2018. Február 16. - 16:15:35 »
Az jó hogy előre jutottál, sajna a kérdésekben én nem tudok segíteni.
Irtam neked magánban:D
Scenic III 1.9 dci
Scenic II 1.9 dci
Megane II 1.6
Laguna I 1.9 dci

velsatis

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 32
  • Nem: Férfi
  • Kincs
Re: VelSatis
« Válasz #126 Dátum: 2018. Február 15. - 22:33:57 »
Szia,!
Az eddig történtek:Meg van a velsatisok összes kapcsolási rajza,szerelési útmutató itt hova tudom feltölteni,hogy mindenki letölthesse akinek kell?
Zip file
Nagyon tuti ,már is átláthatóbb a kocsi működése.
Az autómata centrál zárat aktiválni kellett ,és jó lett.
Lezárás után az ablakokat nem húzta fel,2x kell lenyomi a zárás gombot a távirányítón a 2dik lenyomást kicsit tovább,amíg felindulnak az ablakok.
A tükröket nem hajtja be ha odakapcsolom a kapcsolót,a rajz segített annyiban,hogy tudom már a balos tükör nem küld szignált az ecu nak és ezért nem működik,valszínű vezeték szakadás,vagy a motor halt be,de legalább tudom merre tovább.
A kormány még nehezen tekerhető,de elviselhető,itt a nyomásellenőrzés fog segíteni merre tovább,a szervízmanuálban le van írva a mérési értékek,és a folyamat is.A nyomás 90-110 bar lesz (az a tuti nyomás)akkor a ecu-kormánymű vezeték rendszer,mérésekkel folytatom.
Az autómata lámpaállítás sem működik ,itt azt hozza a can clip,abnormal pozicio,ecu not reprograming.
az volna a kérdésem a pontos mérete kellene a faudifejes pálcának,ami a bal első lengőkarra,és a szintérzékelőre van pattintva.
El hagytam az autórol,utángyártottat vettem ami állítható,nem tudom a pontos méretet.
A technika nyomában!

Habarodix

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 338
Re: VelSatis
« Válasz #125 Dátum: 2018. Január 31. - 09:27:42 »
Ajaj nem egyszerű az életed
Felesleges lenne engem hívni nem vagyok szakember akit ajánlottam 1000x többet tud, keresd meg, ha nem is tud segíteni, biztosan ad tippeket.

Kormány dolog érdekes, meg lehetne próbálni ha még nem volt egy hosszú időre levett aksisaru hátha alakít valamit.

Nem kerestem angol vagy magyar nyelvűt, biztosan van, de arra már nem nagyon van időm, rád marad :D
Scenic III 1.9 dci
Scenic II 1.9 dci
Megane II 1.6
Laguna I 1.9 dci

velsatis

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 32
  • Nem: Férfi
  • Kincs
Re: VelSatis
« Válasz #124 Dátum: 2018. Január 30. - 22:06:15 »
Szia átnéztem a linkeket,a francia ,leírások megvannak angolul valahol?
A technika nyomában!

velsatis

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 32
  • Nem: Férfi
  • Kincs
Re: VelSatis
« Válasz #123 Dátum: 2018. Január 30. - 21:39:40 »
szia ,végre valaki érdemben hozzászól a kérdéshez,ennek nagyon örülök ,köszönöm szépen,tanulmányozom amiket leírtál,megnézem a kapcsolókat is,arra emléxem mikor vettem a kézifék rendszert,a Dunaharaszti renault bontóban vettem azt mondták ez vel satis ból való.
viberen tudunk beszélni 1xűbb lenne +4796818957 köszi.
Most más hiba is adódott,menet közben nem zár le az autó,és nehéz a kormányzás ,clip nem tud kommunikálni a kormány ecu val,élő adatban sem mutatja a kormányfordulást,más teszter sem,autologic sem látja a fordulási pozíciót.
sajnos 1 beton tuskót eltaláltam a jobb oldalával ezért cseréltem a gólyalábat,lengőkart,kormösszekötőket,és nem azonnal állítottam a futóművet kb 10 km úgy mentem az autóval hogy a kormány 180 fokkal elfordulva ment 1enesen,és letiltotta a gyorsítást menet közben befékezett,és ki-ki villant az ESP,mikor megnyomtam az ESP-off-ot már nem szólt bele a vezetésbe,ekkor vettem észre nehezebb lett a kormányyás is ,azóta jobbos első csapágyat is cseréltem mert megsérűlt a csapágyon abs karika,de semmi változás a kormányzás nehéz továbbra is.
A technika nyomában!

Habarodix

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 338
Re: VelSatis
« Válasz #122 Dátum: 2018. Január 30. - 10:23:21 »
2004 2,2 dci G9T 702 az én járgányom
Mindhárom LE esetén van ilyen, nem ismerem mélységében a típust, csak arra a kérdésedre akartam választ keresni a tudásbázisaimban, hogy tudja e mindegyik az automata kiengedést. Közben megnéztem és szerintem mindegyik tudja.
A témában néhány gondolatom :D
Nem beszéltünk még így nem tudom mennyire vagy járatos a technika elméletében, de scenicnél, gyakran nem a kézifék elektronika, vagy mechanika okozza a nem kiengedést, hanem a kuplung és fékpedál érzékelői, én ezt nezném meg helyedben. Ugyanúgy kézifék hibát hoz. Sőt a vacak állapotú akksi is beir hibát.
Emlékeim szerint, - majd utána nézek - nem kell feltanítani, ismertetni a kocsival a kéziféket, talán alvázszám sem kell, de fontos hogy ua legyen a cikkszám.

A clippedet nem láttam, de sajnos rengeteg használhatatlan van, semmit nem tudnak a gyárihoz képest.
http://www.obd2repair.com/news/obd2repair-renault-can-clip-quality-a-and-b-pcb-a-253.html

Esetleg ezek is hiányozhatnak :D
https://www.scribd.com/doc/181819771/Revue-Technique-Renault-Velsatis
http://www.rensatis.com/revue_technique_renault_vel_satis-109.html

100 km-re van a clip amiben elmélyedhetnék, és egy pár hétig biztosan nem jutok oda.

Egyébként keresd őt, biztosan tud segíteni.
http://forum.index.hu/User/UserDescription?u=1086840
Scenic III 1.9 dci
Scenic II 1.9 dci
Megane II 1.6
Laguna I 1.9 dci

velsatis

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 32
  • Nem: Férfi
  • Kincs
Re: VelSatis
« Válasz #121 Dátum: 2018. Január 29. - 23:16:07 »
Szia,a bajok csak jönnek ,a fék automatika nem működik,de 2004 2,2 dci G9T 702 az én járgányom.
Az eredeti fék automatika megszűnt automatikusan működni,aztán már kéziben sem oldott ki csak ha akkusaru levesz visszarak utána kiengedett,erre kicseréltem bontottra az egész automatikát,manuálisan azóta jó ,igaz 1x megint csinálta a nem kiengedést,de csak 1x tényleg jól működik most,de meg szeretném oldani hogy automatikusan is működjön.Arra jutottam veszek gyári (vettem)renault can clip-et avval sikerül előbbre jutni,most ott tartok hogy a clip hibakódnak azt hozza hogy a parkoló fék ecu nem küld jelet a uhc egységbe uhc a kesztyűtartó mögött van az küldi tovább az adatot.Vagy a két egység azonosítója nem egyezik,na ez az amire én gondolok,mert a használt parkolófék ecu ban más az alvázszám mint a kocsié.De újra írni nem lehet,can clip nem tudja azt írja ez nem írható újra.Most arra gondolok ,hogy kiforrasztom az epront ami tárolja az adatokat a régi parkolófék ecu-ból,ha meg van még,és beforrasztom a használtba.de ez megint csak feltételezésen alapul,vagy látsz valami következetességet benne ?
Kalibrálni be kalibráltam a parkfék ecu-t de nem segített,tudod meg kell adni a can clip-ben kormány oldal,E level,váltó típus,autó típus.
A technika nyomában!

cliorsi

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 164
Re: VelSatis
« Válasz #120 Dátum: 2018. Január 28. - 14:55:03 »
Ugyan az a menü. Legördülőben változtatta a csávó. Hétfőn talán megtalálom az előzményekben és elküldöm.
Megane II 1.6 16V '05, Espace IV 2.0 16V '03

Habarodix

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 338
Re: VelSatis
« Válasz #119 Dátum: 2018. Január 28. - 10:16:16 »
G9T 600, G9T 606, G9T 607, G9T 700, G9T 702   G9T 600, G9T 606, G9T 607, G9T 700, G9T 702   egyterű   BJ0_   2.2 dCi (BJ0E, BJ0F, BJ0G, BJ0H) 04-   2004.09 -    140   102   18353

G9T 600, G9T 702   G9T 600, G9T 702   egyterű   BJ0_   2.2 dCi (BJ0H) 04-   2004.04 -    116   85   18612

G9T 702, G9T 703   G9T 702, G9T 703   egyterű   BJ0_   2.2 dCi (BJ0E, BJ0F) 02-   2002.06 -    150   110   16422

Melyik a tied?
Scenic III 1.9 dci
Scenic II 1.9 dci
Megane II 1.6
Laguna I 1.9 dci

Habarodix

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 338
Re: VelSatis
« Válasz #118 Dátum: 2018. Január 28. - 09:47:31 »
Tulképpen mi a kérdés?
Kicsit összefolyik nekem a 2 évvel ezelőtti.
Scenic III 1.9 dci
Scenic II 1.9 dci
Megane II 1.6
Laguna I 1.9 dci

velsatis

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 32
  • Nem: Férfi
  • Kincs
Re: VelSatis
« Válasz #117 Dátum: 2018. Január 28. - 09:07:54 »
Szia de én pont be szeretném kapcsolni az automata módot a parkolóféken.
A technika nyomában!

cliorsi

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 164
Re: VelSatis
« Válasz #116 Dátum: 2018. Január 28. - 07:30:13 »
A héten találtam egy videót hogyan lehet kikapcsolni az automata módot. Nem kellett semmi különös egy legördülő sort kellett átállítani.
Megane II 1.6 16V '05, Espace IV 2.0 16V '03

velsatis

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 32
  • Nem: Férfi
  • Kincs
Re: VelSatis
« Válasz #115 Dátum: 2018. Január 27. - 20:41:14 »
Mert annyit kiderítettem lehet a beszerelt fék automatika:
1, nem tudja az automat funkciót,
2,de mindenek előtt az automatika ecu-jában az alvázszámot át kell állítani az autó alvázszámjára
3,és beállítani a váltótípust
4,kormányoldalt
5,E-számot (:jobboldoalt B-oszlopon a matricán van)
6,autótípust
7,vízszintes helyzetben legyen az autó
8,konfigurálás
renault can clip diagnosztika tudja ezt a funkciót.
Én ott elakadttam az alvázszámot nem engedi átállítani a rendszer
A technika nyomában!

velsatis

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 32
  • Nem: Férfi
  • Kincs
Re: VelSatis
« Válasz #114 Dátum: 2018. Január 27. - 20:28:34 »
A technika nyomában!

velsatis

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 32
  • Nem: Férfi
  • Kincs
Re: VelSatis
« Válasz #113 Dátum: 2016. Július 17. - 10:09:32 »
Vissza emlékszem mikor észrevettem nem működött az automatikus parkoló fék,tolató lámpa sem világított,kiderítettem a váltó tetején a 3 sarus kapcsoló,adtta még magàt,kicseréltem,megjavult a tolatás radar tolato lámpa is,de a parkolás fék automatika nem,és néha elkezdte,a fék a nem kiengedést,akkor akusaru levesz,visszark után kézi elektromos kapcsolóval kiengedett,aztán volt ,egy kézi behúzás után alul a hátsó féknél 1reccsenés,akusaru levesz,v isszarak,fék kiengedttem.sokáig nem használtam a parkolóféket,de most kicaréltem az egész bovdent fekete dobozt,manuálisan működik,örülök neki,de szeretném örömömet fokozni,25ezer ft volt a fekete sodoboz.Az eredeti fekete doboz betépte magába a bowdeket,az volt a reccsenés hang.van benne nyomaték figyelő valószínű az is elromlott.
A technika nyomában!

ClioRN

  • Globális moderátor
  • *****
  • Hozzászólások: 1500
  • Nem: Férfi
  • Clio I 1.2 Turbo
Re: VelSatis
« Válasz #112 Dátum: 2016. Július 17. - 10:06:53 »
Gyári diagnosztikával lehet bekapcsolni az északi módot .
A nagyon hideg északi országokba így szállítják az automata park fékes autókat .
Clio I 1.2 turbo & Scenic II\II 1.6 16v & Grand Scenic II 1.6 16v
the secret of fast driving is not learning to drive a car while it's under control but when it's out of control - Eddie Sachs

velsatis

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 32
  • Nem: Férfi
  • Kincs
Re: VelSatis
« Válasz #111 Dátum: 2016. Július 17. - 09:45:47 »
HELLÓ!
EZT a lehetőséget most olvasom először ,kifejtenéd,hogyan,hol lehet ezt a funkció,állitani?
A technika nyomában!

ClioRN

  • Globális moderátor
  • *****
  • Hozzászólások: 1500
  • Nem: Férfi
  • Clio I 1.2 Turbo
Re: VelSatis
« Válasz #110 Dátum: 2016. Július 17. - 09:33:54 »
Nem lehet hogy átállitották északi módba?
Akkor van az hogy csak kézi módba működik jellemzően az északi országokba használják így.
Ha rossz a fék javítás helyett szokták alkalmazni.
Clio I 1.2 turbo & Scenic II\II 1.6 16v & Grand Scenic II 1.6 16v
the secret of fast driving is not learning to drive a car while it's under control but when it's out of control - Eddie Sachs

velsatis

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 32
  • Nem: Férfi
  • Kincs
Re: VelSatis
« Válasz #109 Dátum: 2016. Július 14. - 16:47:07 »
Sziasztok,aki,nyomon követi bejegyzéseket,láthatja,fék és motor problémák keserítik édes életünket.Beszerelési garancia mellett vettem használt magasnyomású szivattyú,és parkoló fék rendszert,60ezer ft .A motor tökéletes,lett,a fék,is,de hiba maradt az automatikus parkoló fêk nem funkcionál.Valakinek van elképzelése miért nem. rögzít a fék ha leàll a motor?csak manuálisan működik,
i
A technika nyomában!

Akiba

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 10
Re: VelSatis
« Válasz #108 Dátum: 2016. Május 17. - 05:56:54 »
Szia,köszönöm szépen az alapos válaszodat,nagyon sokat segítettél!Most már egyértelműen biztos vagyok benne,hogy mi az autóm váltójának problémája.Az általad javasolt szervizzel felveszem a kapcsolatot a javítás ügyében.További szép napot kívánok,üdvözlettel:Ákos 

ClioRN

  • Globális moderátor
  • *****
  • Hozzászólások: 1500
  • Nem: Férfi
  • Clio I 1.2 Turbo
Re: VelSatis
« Válasz #107 Dátum: 2016. Május 16. - 23:26:00 »
A csere kb 3 óra.
Nekem itt csinálták:http://www.automatavalto.eoldal.hu/
A bontot lutri.
Ez egy alumínium tömb amiben az olajmyomás dugatyukat mozgat ezzel vezérli a váltót.
Itt van meg kopva a tömb és elengedi mellette a nyomást ez okozza a hibát abban a fokozatban amit a legtöbbet használsz.
Oka: olajcsere hiánya.
2 féle szerelőt találtam annó 1 aki cseréli 2 aki legozik több tömböl rak össze egyet persze lehet hogy ezt nem mondja meg neked.
Én ott voltam végig és a régi tömb a garázsban pihen.
Én a csere előtt csináltam 3 olajcserét 1 hét különbségel majd tömb csere és megint friss olaj, hogy minnél tisztább legyen az olaj az új tömbel mivel szűrőt nem lehet cserélni csak szétszedésnél.
Utána évente váltó olaj csere .

Persze itt felmerül a kérdés milyen állapotban van a váltó ha nagyon rossz akkor kell nézni egy bontott váltót majd használni amíg baja nem lesz .

Hidegen nem jobb és melegen nem rosszab?
Állva a féken nem rángat be mintha elindulna beváltja a sebességet?
Ezek még a tömb hiba jelei.

De nézesd meg olyan szerelővel aki ki tudja olvasni a váltó ECU ját.

Remélem tudtam segíteni


« Utoljára szerkesztve: 2016. Május 16. - 23:29:50 írta ClioRN »
Clio I 1.2 turbo & Scenic II\II 1.6 16v & Grand Scenic II 1.6 16v
the secret of fast driving is not learning to drive a car while it's under control but when it's out of control - Eddie Sachs

Akiba

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 10
Re: VelSatis
« Válasz #106 Dátum: 2016. Május 16. - 07:08:24 »
Szia,köszönöm szépen a válaszodat és a hiba pontos leírását.Még egy pár kérdésem lenne:kb mennyi időbe telik a hidraulikus vezérlőtömb cseréje?Újat kell vennem,v esetleg használt is megfelel?Erre a munkára hol van megbízható specifikus szervíz?Üdv: Á

ClioRN

  • Globális moderátor
  • *****
  • Hozzászólások: 1500
  • Nem: Férfi
  • Clio I 1.2 Turbo
Re: VelSatis
« Válasz #105 Dátum: 2016. Május 15. - 22:06:46 »
Szia

A leírás alapján hidraulikus vezérlő tömb lesz a ludas ennek a cseréje kb 300e persze kérdés milyen állapotban van a váltód és kell a váltó felújítás az kb +350e még.
De a váltó hibáját is ki lehet diagal olvasni.
Nekem a VS-be csak tömböt kellet cserélni és jó lett.
Clio I 1.2 turbo & Scenic II\II 1.6 16v & Grand Scenic II 1.6 16v
the secret of fast driving is not learning to drive a car while it's under control but when it's out of control - Eddie Sachs

velsatis

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 32
  • Nem: Férfi
  • Kincs
Re: VelSatis
« Válasz #104 Dátum: 2016. Május 15. - 09:42:16 »
Sajnos a hátsó hídra szerelt vezérlő bolondult meg .

A technika nyomában!

velsatis

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 32
  • Nem: Férfi
  • Kincs
Re: VelSatis
« Válasz #103 Dátum: 2016. Május 15. - 09:38:14 »
Szia!
Amit javasolni tudok ,mint autószerelő,és a tipusodat nem ismerve,a lendkeréktől hátrafelé mindent kicserélni bontott de jó alkatrészekre.
Mert:Valószínű a leírtak alapján a váltód kopott el,amit fel lehet újítani,de hogy ez után mi más romlik el a váltóban arra nincs garancia.
Behozod Szigetszentmiklósra Gyári út 60 ba Mi szétszedjük ,ha úgy döntesz váltójavítás mi elvisszük a válltót autómataváltóshoz aki garival javít.
vagy a bontott váltót beszereljük.
06304654291
Csaplár Zsolt
A technika nyomában!

Akiba

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 10
Re: VelSatis
« Válasz #102 Dátum: 2016. Május 15. - 07:38:16 »
Sziasztok,a 3.5 V6 Vel Satisom autómata váltója a következőket produkálja:1-be,2-be felvált,de utána csak pörög a motor,olyan,mintha üresbe tenné magát.Ugyanez történik akkor is,amikor manuális üzemmódban használom.P és D állásba történőkapcsoláskor rángat a váltó.Tudna valaki segíteni abban,h kihez érdemes vinni megjavíttatni ilyen esetben az autót?Előre is köszönöm a segítségeteket,üdv. Á

kontir

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 26
Re: VelSatis
« Válasz #101 Dátum: 2016. Április 05. - 08:13:00 »
http://bowdendoctor.hu/

csak ajánlani tudom....lehet a honlapja szűkszavú, de biztos dolgoznak inkább, nem weblapot szerkesztenek :D
Hárpia

velsatis

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 32
  • Nem: Férfi
  • Kincs
Re: VelSatis
« Válasz #100 Dátum: 2016. Április 02. - 09:29:17 »

http://members.upc.hu/csaplar.zsolt/renaultfek/
Most itt tartok,megütköztettem a bowden külsejét,ne tépje be a motor,kipróbálom így jó e,ha igen bowden kell csak.
Megtudnád adni a bowdengyártó elérhetőségét?
Köszi
A technika nyomában!

velsatis

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 32
  • Nem: Férfi
  • Kincs
Re: VelSatis
« Válasz #99 Dátum: 2016. Március 19. - 21:39:02 »

A technika nyomában!

kontir

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 26
Re: VelSatis
« Válasz #98 Dátum: 2016. Március 19. - 16:06:09 »
hali!
én bowdent már gyártattam le hozzá (2 db-ból áll) , kb 20e ft volt, motort meg kapsz bontóban.
Nem nagy öröm fűzögetni, de nem egy vagyon a szerelése
Hárpia

Akiba

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 10
Re: VelSatis
« Válasz #97 Dátum: 2016. Január 22. - 07:57:16 »
Szia,szerencsémre a Vel Satisom motorjának(3498 cm3  benzin) semmi baja,nagyon szépen jár, a 10 ezres olajcserét ajánlotta minden hozzá értő, azt mondták,ezt betartva még nagyon sokáig tudom élvezni a működését.
A kézifékem jövő heti javítása és visszaszerelése után jelentkezni fogok.
Üdv.:Á

velsatis

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 32
  • Nem: Férfi
  • Kincs
Re: VelSatis
« Válasz #96 Dátum: 2016. Január 20. - 20:39:40 »
Köszönöm a választ Ákos,remélem jó lesz a féked,ha sikerül mecsinálni a szerelőnek a féket szükségem lenne a szerelő telszámára lenne pár kérdésem hozzá. :o
Én akár hogy húzogatom a vész fék kioldót arra semmit nem reagál a kosi mint ha nem lenne bekötve.
Neked nem csinált olyat a kocsi gyorsításkor le állt a motor?
Nekem azt is csinálta mielött beledolgozott a kettes henger a víztérbe.
A technika nyomában!

Akiba

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 10
Re: VelSatis
« Válasz #95 Dátum: 2016. Január 20. - 09:43:20 »
Szia,én elég laikus vagyok ebben a problémában, viszont a bcs-i Renault szervizben azt állapították meg,hogy csak az egyik oldali bowdent húzza,ezért állandó hibajelzést mond az autóm,nem kommunikál a komputerrel.(keressek fel egy Renault szervizt,potom 215e Ft az anyagköltség+ 2 nap munkadíj)
Jelenleg a kézi vészkioldóval jövök-megyek,semmi problémám nincsen,viszont a közeledő műszaki vizsga miatt mindenképp meg kell csináltatnom a parkféket.Tegnap előtt találtam Monoron egy szakit,aki meg tudja JAVÍTANI:szétszedi az egységet,új bowdeneket gyárt hozzá,összerakja.Meggyőző volt telefonon keresztül,nem először találkozott ezzel a problémával,szóval megfelelő típusismerettel rendelkezik(meg műszaki tartalommal).
Remélem be fog válni ez a módszer,ha nem,akkor megyek tovább,keresek valami másik megoldást.
Üdv: Ákos

velsatis

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 32
  • Nem: Férfi
  • Kincs
Re: VelSatis
« Válasz #94 Dátum: 2016. Január 18. - 21:22:35 »
Szia sok minden más mellett ez sem működik a velsatis-on ami nekem van,most a 2-es henger beledolgozik a víztérbe már nem is lehet menni vele,a fék autómatika nem működik,ha behúzom nem enged ki csak ha az akusarut leveszem pár percre.
SZeretném tudni neked mi a problémád a kocsival,a fékkel?
A technika nyomában!

Akiba

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 10
Re: VelSatis
« Válasz #93 Dátum: 2016. Január 18. - 07:51:41 »
Szia,köszi a jó tanácsodat,felveszem velük a kapcsolatot.

Akiba

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 10
Re: VelSatis
« Válasz #92 Dátum: 2016. Január 18. - 07:50:19 »
Szia,köszönöm a válaszodat.A komplett parkfék cseréje után csak úgy lehet használni,ha számítógéppel betanítják a rendszert(a bcs-i Renault-szervízben ezt mondták)

velsatis

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 32
  • Nem: Férfi
  • Kincs
Re: VelSatis
« Válasz #91 Dátum: 2016. Január 16. - 19:13:36 »
Szia legutóbb a jófogáson láttam kompletten eladót,le volt fotózva a komplett egység,ami a hátsó hídra van szerelve.
Te mit tudsz erről a fékről,ha kompletten csaréled,tényleg számítógépre kell dugni betanítani?
A technika nyomában!

ClioRN

  • Globális moderátor
  • *****
  • Hozzászólások: 1500
  • Nem: Férfi
  • Clio I 1.2 Turbo
Re: VelSatis
« Válasz #90 Dátum: 2016. Január 15. - 22:11:02 »
Szia

Szigetszentmiklós Petőfi utca VelSatis bontó én hozzájuk járok a VS el és csak ajánlani tudom őket.
Clio I 1.2 turbo & Scenic II\II 1.6 16v & Grand Scenic II 1.6 16v
the secret of fast driving is not learning to drive a car while it's under control but when it's out of control - Eddie Sachs

Akiba

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 10
Re: VelSatis
« Válasz #89 Dátum: 2016. Január 14. - 04:51:00 »
Sziasztok!3.5 l V6-os Vel Satisomhoz keresek komplett parkféket.Tudna nekem valaki segíteni,h megbízható bontott alkatrészt hol tudnék beszerezni?

velsatis

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 32
  • Nem: Férfi
  • Kincs
Re: VelSatis
« Válasz #88 Dátum: 2015. Október 08. - 01:04:28 »
Sziasztok,sajnos még mindíg a szerelmem,2,2dci vel satis 2004-es terhelésen fogja magát és menet közben leáll,de azonnal ujra indítva megy tovább,kellemetlen mert a szervó is elmegy,bekeményedik a kormány stb,hibakód nincs,pumpa volt felujítva,porlasztók,is,pumpában a nyomás szelepet is cseréltem,raktam bele új szűrőt is.de ugyan az,amikor gyorsítok negyedikben,mielött leáll érezhetően elgyengül aztán adja meg magát.
Cserélt már valaki kézifék bowdent velsatison,ahogy néztem eléggé be van rakva a hátsó futómű fölé a bowden húzó motor amibe belefut 2 bowden,nekem a jobboldalit betépte a motor annyira hogy behúzta a kőlsö bowdenházat magába,már nem is működik autómatikusan sem,nem is szabad behúzni mert akkor csak aksisaru lehúzása után lehet kiengedni ,van mechanikus kézifék kiengedő kar aksi lemerülés esetére,a 2 üllés között,na ezt a kart huzogathatom akárhogy semmi mintha nem is a kocsihoz tartozna.Kérlek skacok akinek van tudástára ,akarata segítsen!csaplar.zsolt@upcmail.hu
A technika nyomában!

peti23

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 62
  • Nem: Férfi
Re: VelSatis
« Válasz #87 Dátum: 2015. Szeptember 26. - 06:44:16 »
Hello! Nem adtam el a kocsit! Vettem pumpát. Szerelönèl van azt mondod ha beindul a pumpával akkor a bontott pumpán kicserèltetem aut a kèt szines csatlakozot ès lessz egy jò pumpám?
Vel satis 3.0dv6

Espace34

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 13
Re: VelSatis
« Válasz #86 Dátum: 2015. Augusztus 22. - 21:35:34 »
Gondolom, már vagy megoldódott a problémád, vagy eladtad az autót. De ha kell még egy két ötlet a hibára, szólj, hátha segíthetek.

Némbee

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 535
  • Nem: Férfi
Re: VelSatis
« Válasz #85 Dátum: 2015. Április 07. - 06:07:53 »
Eddig 3x cseréltem 3.0 V6 dCi-n és 2x 2.2 Nissan féle dízelen a nagynyomású pumpa szelepeit (ugyan az). A jelenség ua. 30x nem indul, 1 talán igen. Hibát nem generál, tehát ha az immo nem aktív, akkor lazítsátok fel a csövet az egyik csúcson. Ha nem jön semmi, akkor...
Légtömegmérő nélkül is indul, csak nem pörög 2000-2500 fölé. FHP jeladó nem valószínű, a legelsőnél még mi is gondoltunk rá, de horror árat mondtak rá, mert sosem kellett még...
Sok sikert :)
Scenic II 1.5 dCi Privileg Luxus 101Ps  (2004) exClio III 1.2 16V Rip Curl 75Ps (2008) exKangoo 1.5 dCi ICE 68Ps (2006) exLaguna 2.0s Business 139Ps (1998) exR11 GTX 1.7 82Ps (1985)

GOD!

  • Klubtag
  • ****
  • Hozzászólások: 4893
  • Nem: Férfi
  • a TaliROCKant
    • Zár-Tár
Re: VelSatis
« Válasz #84 Dátum: 2015. Április 06. - 21:26:17 »
Bocs, hogy beleugatok, de legjobb tudomásom szerint a kártyás verzióknál már az önindító forgása is azt jelzi, hogy elfogadta az immókódot.
Tedd rendes CLIP-re az autót, ne valami univerzális szemétre, és valószínűleg közelebb kerülsz a megoldáshoz.
Renault kártyák, immós kulcsok, távirányítók minden mennyiségben

peti23

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 62
  • Nem: Férfi
Re: VelSatis
« Válasz #83 Dátum: 2015. Április 06. - 20:09:18 »
Hello Köszönöm a választ. nekem is inditasgatlo gyanus a dolog, de ha motorinditot fujok  a legszuröbe akkor indulni kellene legalább egy egy utemet normal esetben vagy lehet h az inditasgatlo,nyiva tartja  a szelepeket igy nem indit nem engedi a kompressziot létrehozni? azert erdeklodok mert nem szeretném ha a szerelö rajtam gazdagodna meg. megprobalok ezen az uton elindulni,van valami irasos esetleg képes segitseg az immo,ecu,kartya megkerulesere?a lendkerektol,egyebektöl valo  jeleket mvel tudom merni?esetleg kod ami a fedkompon keresztul,direkt vészuzembe kapcsolja a kocsit? mint pl a 4112 kod.én ezzel tudok a kocsi sajat hibakodolvasojahoz bejutni.esetleg a start gombot ravenni,hogy ne 3 sec ig tekerjen? mert 3-5 max 8 sec  a tekeres lehet keves neki
Vel satis 3.0dv6

velsatis

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 32
  • Nem: Férfi
  • Kincs
Re: VelSatis
« Válasz #82 Dátum: 2015. Április 05. - 15:35:13 »
Autószerelő létemre is nehéz fejtörést okoz a mai dízel -elektronika .
Nézzük az utolsó kérdésed alapján az autód hibakeresését,aminek a lényege már a leírtakban benne van.
Olyan mechanikai meghibásodás nincs ami magától megjavul,elektromos annál inkább,sőt hol előjön hol napokig semmi jel nem mutatkozik.
Valószínűsítem elektromos hiba okoz neked fejtörést,amit az obd már nem érzékel ugyanis sikerült beindítanod és Te állítottad le.
Igen az imo csinálhat ilyet de más is pl a lendítőkerékről veszi le a jelet az ecu az alapján adagol,ez a jel hiány is leállítja a motort,légtömegmérő jelhiány is leállít,s.t.b.
A technika nyomában!

peti23

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 62
  • Nem: Férfi
Re: VelSatis
« Válasz #81 Dátum: 2015. Április 05. - 12:11:28 »
kompressziot azert nem merettem mert amikor megallt elsö szervizbe vontataskor siman obd kodtörlese utan beindult. leallitottam, majd 2 perc mulva nem indult csak tekert. a szervizes azt mondta hogy motorgeneral 4000 euro. nem kértem ujszervizbe mar nem tudtak vagy nem akartak javitani. sajnos a kartyat nem tudjuk ellenörizni. letezik,hogy inditasgatlo szivat a kártya miatt ?
Vel satis 3.0dv6

velsatis

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 32
  • Nem: Férfi
  • Kincs
Re: VelSatis
« Válasz #80 Dátum: 2015. Április 05. - 12:04:30 »
A technika nyomában!

peti23

  • Fórumozó
  • ***
  • Hozzászólások: 62
  • Nem: Férfi
Re: VelSatis
« Válasz #79 Dátum: 2015. Április 05. - 11:49:59 »
hello korabban irtam,hogy a 3.0 Velsatisom nem indul. eddig nem volt esélyem foglalkozni az autoval messsze voltam töle. de szoltak hogy el kellene vinnem az autot valahova. megprobaltam egy szerelöt, de nem tudott semmit mondani a vezérlés ok, puma sziv, de nem indul.hibakod fuel injection faulti ra légtömegméröt olvastak. csere,hibakodtörles de nem indul. megprobaltam a motorindito sprayt is de ugyse indul mi tilthat ennyire vagy sima kompresszio hiany? mennyi ehez egy  hengerfejezes? esetleg komplett motor?
Vel satis 3.0dv6

ClioRN

  • Globális moderátor
  • *****
  • Hozzászólások: 1500
  • Nem: Férfi
  • Clio I 1.2 Turbo
Re: VelSatis
« Válasz #78 Dátum: 2015. Február 04. - 11:31:18 »
Szigetszentmiklós Petőfi Sándor. 142
« Utoljára szerkesztve: 2015. Február 04. - 11:33:00 írta ClioRN »
Clio I 1.2 turbo & Scenic II\II 1.6 16v & Grand Scenic II 1.6 16v
the secret of fast driving is not learning to drive a car while it's under control but when it's out of control - Eddie Sachs